در تور فرانسه بهترین مکان دیدنی کجاست؟




بازدید از خیابان لا دفانس در تور فرانسه

تور فرانسه

 

 

در تور فرانسه بهترین مکان دیدنی کجاست؟

 

ممکن است بسیاری از افراد فکر کنند که شانزه لیزه و خیابان های قدیمی پاریس تنها خیابان های مهم و معروف فرانسه هستند اما بدانید که فرانسه خیابان های خیلی مهم تری نیز دارد، یکی از خیابان های بسیار زیبای فرانسه که در حومه ی پاریس قرار دارد لا دفانس | La Défense نام دارد.

این خیابان کمی متفاوت تر از خیابان های دیگر فرانسه است. اگر با تور فرانسه به این کشور رفتید حتما از این خیابان عجیب و متفاوت دیدن کنید.

 

 

ساختمان های لا دفانس

 

این خیابان بزرگ از مرکزیت شهر فاصله دارد و بسیار زیبا و کاملاً متفاوت از خیابان های دیگر است. لا دفانس، به معنی دفاع است. خیابان لا دفانس در گذشته کاملا در دست وزرات دفاع فرانسه بوده، ولی در حال حاضر از آن به عنوان پاریس جدید یاد می کنند. در گشت و گذار با تور فرانسه در شهر پاریس، کاملاً تاریخی بودن و متفاوت بودن این شهر را درک می کنید.

 

خیابان لا دفانس

 

آنقدر این شهر و خیابان هایش تاریخی و تلفیقی از انقلاب فرانسه و گذشته ی کشور است که وقتی شما با تور فرانسه به این شهر می روید و در خیابان های آن قدم میزنید احساس می کنید در یک موزه ی بزرگ قدم می زنید، خرید می کنید و غذا میل می کنید و از دیدن این موزه ی بزرگ لذت می برید.

 

اما هنگامی که به طرف خیابان لا دفانس می روید دیگر همه چیز متفاوت است. همان طور که گفتیم به دلیل اینکه این خیابان در اختیار وزرات دفاع بوده، ساختمان هایی با معماری متفاوت و دیدنی دارد. این محله در سال 1958 میلادی به وسیله دولت فرانسه برای وزارت دفاع این کشور ساخته شده به همین خاطر متفاوت است.

 

 

لا دفانس

 

ساختمان های ساخته شده در این خیابان بر اساس استاندارد های حفظ محیط زیست و طبیعت است. در گذشته تنها کارکنان وزارت دفاع می توانستند در این ساختمان ها زندگی کنند اما امروزه هر کسی می تواند این خانه ها را بخرد و در آن زندگی کند. مدل فروشگاه ها و نمایندگی های موجود در این خیابان نیز فرق می کند. اغلب دفتر های مرکزی شرکت های بزرگ در این خیابان قرار دارند.

 

تور فرانسه

 

لا دفانس فقط جزو خیابان‌های مهم در پاریس و فرانسه نیست بلکه در کل جهان این خیابان را به‌عنوان مهم‌ترین منطقه تجاری و اقتصادی می‌شناسند زیرا که دفاتر مرکزی شرکت‌های مهم در جهان مثل شرکت توتال، در این خیابان قرار دارند. بر اساس برآوردها تقریباً 3.5 میلیون مترمربع فضا در این منطقه اداری است. این خیابان بزرگ‌ترین ناحیه اقتصادی و تجاری اروپا محسوب می‌شود.

 

 

برج‌های زیبا

 

برج‌های بلند و شیشه‌ای بسیار زیبا که به‌خصوص در تاریکی شب نمای بسیار زیبا و دل‌نشین دارند؛ بدون شک توجه شما را جلب می‌کند بنابراین زمان رزرو تور فرانسه سعی کنید در تاریکی شب به این خیابان بروید. البته که در اروپا به‌خصوص فرانسه در مصرف انرژی و برق بسیار صرفه‌جویی می‌شود اما بااین‌وجود امکان ندارد که شما به خیابان لا دفانس وارد شوید و چشمانتان به نورپردازی‌های این ساختمان‌ها خیره نشود.

 

در خیابان لا دفانس تقریباً همه‌ی برندهای لباس و لوازم آرایشی و لوازم ورزشی یا به‌صورت اختصاصی یا در پاساژهای بزرگ این خیابان نمایندگی دارند. بنابراین افرادی که عاشق خرید برند هستند می‌توانند به‌راحتی از طریق تور فرانسه به این منطقه بیایند و با خیال راحت برند محبوب خود را خریداری کنند.

 

 

موقعیت جغرافیایی خیابان لا دفانس

 

موقعیت مکانی محله‌ی لا دفانس در حومه‌ی غربی شهر پاریس واقع‌شده است و در راستای محور موازی خیابان شانزه لیزه یا خیابان چمپز الیزه (Champs-Elysées) واقع‌شده است. حتماً برای سفر به فرانسه از برنامه تور فرانسه  استفاده نمایید تا از این مکان‌های زیبا دیدن نمایید.

 


برای مشاهده آفرهای تور فرانسه کلیک کنید! 




نظرتان را بنویسید







منو