بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چه زمانی است؟




بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما

 

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چه زمانی است؟

 

اشخاصی که زیاد خرید می‌کنند می‌دانند که خرید نیز راه و روش مخصوصی دارد. این مورد درباره‌ی خرید بلیط هواپیما هم نیز صدق می‌کند. در زمان‌های خاصی می‌توانید هزینه‌ی کمتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید. موردی که همه‌ی ما میدانیم این است که قیمت بلیط در ایام تعطیل گران‌تر است. موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

 

نکاتی مهم در مورد بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما برای مقصدهایی که پرطرفدار است را زودتر تهیه کنید ولی در مورد موارد دیگر خیلی زود اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید. همچنین اگر قصد سقر در روزهای تعطیل را دارید زودتر اقدام به خرید بلیط هواپییما کنید.

 

 

بهترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما

 

سعی کنید روزهای آخر هفته را برای مسافرت انتخاب نکنید زیرا هزینه‌ی بیشتری باید برای خرید بلیط هواپیما در این زمان پرداخت کنید. بهترین روزها برای خرید بلیط هواپیما، روشنه و سه‌شنبه است.

حتی برای خرید بلیط هواپیما به ساعت آن نیز توجه کنید. اگر برایتان مهم نیست چه ساعتی  به مسافرت بروید سعی کنید در ساعت‌های صبح زود یا نصف‌شب، بلیط هواپیما رزرو کنید زیرا در این ساعات قیمت آن ارزان‌تر است.

 

مزیت‌های دیگر خرید بلیط هواپیما در صبح زود به شرح زیر است:

 

  1. پروازهای صبح زود تأخیر کمتری دارند.
  2. فرودگاه خلوت بوده و لازم نیست در قسمت تحویل بار معطل شوید.
  3. درصورتی‌که از پرواز جا بمانید می‌توانید از پرواز بعدازظهر استفاده کنید و سفرتان را به‌روز بعد موکول نکنید.

 

 

بهترین ماه برای خرید بلیط هواپیما

 

اکثر مردم در ماه‌های سال، ماه‌های اردیبهشت، مهر، آبان و بهمن زیاد به مسافرت نمی‌روند و این ماه‌ها مطلوب‌ترین ماه‌های سال به‌منظور خرید بلیط هواپیما و یا دیگر وسایل نقلیه به شمار می‌روند..

 

 

چطور بلیط هواپیمای مناسب تهیه کنیم؟

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما فقط مربوط به هزینه‌ها نیست مواردی چون تأخیر کم، وجود امکانات و تمام نشدن بلیط هواپیما نیز وجود دارد. چک کردن لحظه‌به‌لحظه‌ی قیمت‌ها و موجودیت بلیط به‌صورت حضوری کار سختی است بنابراین می‌توانید از طریق وب‌سایت سام سیر از این اطلاعات به‌صورت آنلاین باخبر شوید.

 

 

بهترین زمان خرید بلیط چارتری

 

اکثر مردم می‌دانند که خرید بلیط هواپیما چارتری ارزان‌تر است. شاید این مورد را ندانیم که در بعضی موارد خرید بلیط چارتری گران‌تر می‌شود بنابراین خرید بلیط هواپیما چارتری نیز زمان مخصوصی دارد.

 

 

چطور بلیط هواپیمای ارزان بخریم؟

 

اغلب در پروازهای پرتردد و یا همان پرمشتری، آژانس‌های مسافرتی صندلی‌های هواپیما  را برای مدت‌زمانی اجاره می‌کنند و با هر قیمتی که می‌خواهند آن را در اختیار مردم قرار می‌دهند. تنها چیزی که مهم است این است که چه زمانی بلیط چارتری ارزان‌تر را تهیه کنید.

 

همین مسیرهای پر رفت آمد در زمان‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم مشتری کمتری دارند. در این زمان شما می‌توانید از فرصت استفاده کنید و اقدام به خرید بلیط هواپیمای چارتری کنید. به‌عنوان مثل در روزهای بعد از تعطیلات مثلاً در روزهای بعد از عید نوروز که مردم کمتر به مسافرت می‌روند بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما است.

 



نظرتان را بنویسید







منو