سفر به ونیز در برنامه تور ایتالیا




برنامه سفر به ونیز و برنامه تور ایتالیا

سفر به ونیز در برنامه تور ایتالیا

 

 

سفر به ونیز در برنامه تور ایتالیا

 

وقتی اسم ونیز به میان می‌آید قلب همه برای گذراندن یک‌شب رؤیایی در میان کانال‌های آبی تنگ و تاریک و بر روی قایق‌های روان شهر ونیز می‌تپد. رؤیای سفر به ونیز ایتالیا و گشت‌وگذار در میان موزه‌ها و مکان‌های تاریخی این شهر شاید دست‌نیافتنی به نظر برسد. اما باید بدانید که تنها کافی ست با چند ماه پس‌انداز و داشتن یک برنامه سفر مناسب، یا تور ایتالیا، خود را مسافر ونیز بدانید. بر روی قایق‌های تنها شهر ساخته‌شده بر روی آب از دیدن ساختمان‌های اصیل ونیزی لذت ببرید و از دست‌فروشان خرید کنید.

 

 

ونیز پلی از غرب به شرق

 

ونیز در قسمت شمالی ایتالیا واقع‌شده است و درگذشته بخش غربی و شرقی ایتالیا را به هم وصل می‌کرد. در دل شهر کلیسا Piazza San Marco قرار دارد و تعداد بی‌شماری از موزه‌ها، کاخ‌ها و بناهای تاریخی دیگر به ونیز رنگ و نمایی دیگر داده است.

قایق‌سواری در طول شهر ونیز فرصت تماشای ساختمان‌ها با معماری ایتالیایی و خاص خود را به شما می‌دهد. انگار که بین ساختمان‌ها و در پایه آن‌ها قرار دارید و حجم بی‌نظیری از سنگ‌های این معماری بر بالای سر شما قد برافراشته است. دل توی دل مسافر نیست که برای خرید بلیط هواپیما یک‌راست به سمت ونیز اقدام کند.

 

 

شب‌های ونیز در برنامه تور ایتالیا

 

سفر به ونیز در همه حال و با هر شرایطی ارزشمند است. این شهر قابلیت تجربه سفر فردی و یا سفری رمانتیک و همچنین گروهی را به شما می‌دهد. سفر به ونیز و گشت‌وگذار در شب برای شب‌زنده‌داران تجربه خاص دیگری است. شب‌های ونیزی توأم با سکوت فرار کرده از همهمه روز و پررمز و راز در لابه‌لای سنگ‌های بناهای قدیمی است. در برنامه تور ایتالیا حتماً از ونیز دیدن نمایید.

 

 

برای لحظه‌ای از پارو زدن دست‌بردارید و فقط نگاه کنید

 

در طول سفر قایقی خود به ونیز چندین بار برای تحسین و خیره شدن به مکان‌های دیدنی و زیبای شهر خواهید ایستاد. اگر در تور ایتالیا با مترجم و یا راهنما همراه هستید قطعاً توضیحاتی را درباره تاریخچه این مکان‌ها خواهید شنید در غیر این صورت سعی کنید قبل از سفر اطلاع از دیدنی‌ها و سابقه آن‌ها حتماً داشته باشید تا بار معنایی سفر خود را بیشتر کنید.

 

 

مکان‌های اصلی مورد بازدید در ونیز

 

از قبل برنامه سفر به ونیز را برای خود بنویسید. اگر با تور ایتالیا به ونیز سفر می‌کنید، بدانید که بیشتر در منطقه Sestiere Cannaregio e Castello قرار دارند. خیلی از افراد که اهل ماجراجویی‌های بیشتری هم هستند تمام گوشه و کنار و مناطق پنهان محلی ونیز را هم می‌بینند. در این سفر می‌توانید از همراه و یا راهنما خود بخواهید تا برای شما کمی از مناطق محلی بگوید و به شما نشان بدهد جایی را که همه نمی‌بینند به این صورت سفری متفاوت از دیگران برای خودساخته‌اید.

 

از جاهای مختلف ونیز می‌توانید مناره‌های کلیسا و موزه‌ها را ببینید و دیدی متفاوت را تجربه کنید.سفر به ونیز در امتداد خیابان‌های آبی خود عشق است. هیچ انرژی منفی برای دگرگون کردن حال شما وجود نخواهد داشت مگر آنکه خودتان بخواهید! برای خرید بلیط هواپیما ایتالیا برنامه‌ریزی کنید.

 

 

سفر به ونیز مناسب چه کسانی است؟

 

تقریباً ونیز مناسب حال هر گروه سنی از کودک و پیر و جوان است، جاذبه‌های گردشگری برای آن‌هایی که علاقه‌مند به فضای تاریخی و گشت‌وگذار در قرون هستند و یا برای قایق‌سواری رو تلو تلو خوردن بر روی آب‌های روان کوچه‌پس‌کوچه‌های ونیزی مهیاست.

 

 

سفر به ونیز از شما یک قایقران حرفه‌ای می‌سازد

 

اگر گواهینامه رانندگی با قایق را ندارید هیچ نگران نباشید، این سفر هم فال است هم تماشا، قبل از هر کاری پارو زدن و حس خوب آن به شما آموزش داده می‌شود. باید یک قایق شناس حرفه‌ای شوید. به‌راستی در کجای این جهان قایق‌ها آن‌قدر دوست‌داشتنی هستند. قایق‌سواری را حتماً در برنامه تور ایتالیا یادداشت کنید.

 

 

چه کسانی مجاز به سوارشدن در قایق‌های ونیز نیستند

 

بانوان بالای سه ماه بارداری

مسافرین با وزن بالای 130 کیلوگرم

افرادی که بیماری قلبی دارند

 

 

ونیز سفر قایقی رو به جهان

 

ونیز همیشه و همیشه موردعلاقه و تعریف و تمجید مردم از سراسر جهان بوده است. ونیز به‌خودی‌خود یک جاذبه گردشگری است. شهری روی آب با ماشین‌های قایقی، اگر سری به وب‌سایت‌های گردشگری، سایت آنلاین خرید بلیط هواپیما و صفحات مجازی بزنید حتماً تصاویر و خاطرات مردم از شهر ونیز را خواهید دید. سفر به ونیز فقط برنامه سفر و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیست، عشق است.

 

 

ژلاتو در ونیز

 

در ونیز قدم بزنید، بهترین ژلاتو را بخورید، در BACI & PASTA بهترین پاستا و راویولی را تست کنید.

به ونیز سفر کنید. نگران هزینه‌ها نباشید، شاید برای شما بازدید از ونیز بر دیگر شهرهای ایتالیا برتری داشته باشد. دست‌دست نکنید، زمان طولانی نداریم، پس‌انداز کنید و پس از چند ماه بلیط هواپیما را رزرو کنید.

 

منبع: tripsavvy



نظرتان را بنویسید







منو