برنامه سفر رم – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه




برنامه سفر رم – خرید بلیط هواپیما برای سفری سه روزه

برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

 

برنامه سفر رم – خرید بلیط هواپیما برای سفری سه روزه

 

تور ایتالیا - برنامه سفر سه روزه به رم

 

این برنامه سفر شامل:

 

  • دور زدن هزینه‌های اضافی (هزینه سفر)
  • رزرو و بازدید از کلوسیوم (رزرو بلیط)
  • گردشی در اطراف رم (گردشگری)

 

 

برنامه سفر رم - روز اول : واتیکان

 

تور ایتالیا - سفر به رم

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - سفر به رم

 

اولین جایی که در رم می‌بینید، شهر واتیکان که چه عرض کنیم، کشور واتیکان است. آنچه در واتیکان خواهید دید، موزه بزرگ، عبادتگاه و کلیسا St. Peters Basilica است.

قبل از هر کاری بلیط هواپیما رم را به‌صورت آنلاین رزرو کنید سپس بلیط واتیکان را رزرو کنید تا مجبور نشوید در صف طولانی از عمر سفر خود کوتاه کنید. وب‌سایت سام سیر امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما را از قبل ممکن ساخته است. همچنین از وب‌سایت واتیکان برای رزرو بلیط این مجموعه می‌توانید استفاده نمایید.

 

ساعت کاری واتیکان 9 صبح است، پیشنهاد سام سیر به شما رفتن به واتیکان در ساعات اولیه بازگشایی موزه است. این به خودتان بستگی دارد اگر از شلوغی بین روز در واتیکان لذت نمی‌برید. بازدید از واتیکان پربار است، چیزهای زیادی برای دیدن و درک وجود دارند، 7 کیلومتر پیاده‌روی وقت شمارا خواهد گرفت اما ارزشمند است، وقتی‌که اتاق نقشه، عبادتگاه Sistine و راه‌پله‌های مارپیچ سه‌بعدی خروج را ببینید، از اینکه هزینه سفر را صرف بازدید از گنجی کرده‌اید، لذت خواهید برد!

 

 

قدم بعدی در بیرون از واتیکان، کلیسای Basilica است

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - کلیسای باسیلیکا

 

 بازهم پیشنهاد می‌کنیم که از قبل رزرو بلیط را انجام دهید تا در صف‌های طولانی معطل نشوید، یادتان باشد تنها سه روز فرصت دارید، شما شانس دیدن قدیمی‌ترین کلیسای دنیا و قدیمی‌ترین عبادتگاه کاتولیک را دارید.

طراحانی از قبیل برامانته، رافائل و میکل‌آنژ در بنای به‌واقع انسانی، کلیسا را به یک اثر هنری تبدیل کرده‌اند. حتماً به قسمت گنبد کلیسا بروید تا چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر و همین‌طور Basilica از بالا داشته باشید.

برای پایان دادن به بازدید از واتیکان زیرمجموعه‌ای آن عجله نکنید، به‌اندازه کافی وقت برای دیدن جاهای دیگر را دارید. در برنامه سفر خود حتماً جزئیات مربوط به مکان‌های مورد بازدید و برنامه تور ایتالیا خود را وارد نمایید.

 

 

قلعه سنت آنجلو (Castel Sant Angelo)

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - قلعه سنت آنجلو

 

این قلعه ابتدا به‌عنوان آرامگاه امپراتورهای رم ساخته شد، موقعیت این قلعه در حاشیه رودخانه Tiber نزدیک به دو هزار سال است توجه مردمان را در هر عصری به خود جلب کرده است. رفته‌رفته این اثر تاریخی از آرامگاه و قلعه به موزه تبدیل شد. امروزه بازدید برای عموم از بهار تا پاییز از ساعت 6 بعدازظهر و در زمستان از ساعت 1 بعدازظهر آزاد است. شما می‌توانید با پیمودن پله‌های کهن این قلعه چشم‌اندازی منحصربه‌فرد را به رم داشته باشید.

اگر اهل قلعه گردی و بازدید از مکان‌های تاریخی هستید، در برنامه سفر خود رزرو بلیط هواپیما رم را قرار دهید.

 

 

Piazza del Popolo

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - پیزا دل پوپولو

 

حدود بیست دقیقه پیاده‌روی دل‌انگیز در حاشیه رودخانه Tiber تا دروازه رم Piazza del Popolo است. زمانی که هیچ قطار، هواپیما و ماشینی در کار نبود، کاروان‌ها و مسافرین از هر دیاری از این مکان به رم وارد می‌شدند. از این دروازه ورودی شهر سه مسیر به سمت جنوب با یک جاده مرکزی خواهید دید، این مسیر ورودی شمالی رمی‌ها به بازار بوده است.

در وسط میدان ستون مصری قرار دارد، این ستون حدود 10 سال قبل از میلاد به رم آورده شد و در قرن 16 میلادی در نقطه مرکزی میدان نصب شد. در ضلع جنوبی میدان هم کلیسا سانتا ماریا قرار دارد.

اگر اهل بازدید از مکان‌های تاریخی هستید، در برنامه سفر خود رزرو بلیط هواپیما رم و بلیط این مکان‌ها را قرار دهید.

 

 

پله‌های اسپانیایی (Spanish Steps)

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - پله های اسپانیایی

 

گردش روز اول را با تغییر مسیر به سمت جنوب ربی شهر در مسیر باغ‌های Villa Borghese ادامه می‌دهیم. به 135 پله باشکوه می‌رسیم، این پلکان در سال 1735 بعد سارت اسپانیا می‌رسید و حالا جایی برای توقف و استراحت، ژلاتو خوری و تماشای دنیا اطراف است.

 

 

آبشار تروی (Trevi Fountain)

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - آبشار تروی

 

قدم بعدی برای ایجاد هیجانی خوشایند بازدید از آب‌نما تروی است. یکی از بزرگ‌ترین آب‌نماها سبک باروک در دنیا است و همیشه مورد تأیید گردشگران بوده است به‌طوری‌که در هر ساعت از روز یا شب مردم به این مکان می‌آیند. قدمت این بنا به قرن 18 میلادی می‌رسد. جالب است بدانید که اگر یک سکه در آب‌نما بی اندازید، به‌زودی به رم دوباره سفر خواهید کرد. سکه‌ها هر شب جمع‌آوری‌شده و برای امور خیریه کمک به نیازمندان استفاده می‌شود.

برنامه سفر رم را طوری بچینید که از تمام این دیدنی‌ها بازدید کنید. سفر به رم ازاین‌جهت که ایتالیا برای دادن ویزای شینگن سختگیری کمتری می‌کند، آسان‌تر است و برنامه تور ایتالیا به‌صورت ویژه و خاص اخذ ویزا شینگن نیز وجود دارد.

 

 

پانتئون (The Pantheon)

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - پانتئون

 

چند متر آن‌طرف‌تر از آب‌نما تروی بنای 2000 ساله رم باستان قرار دارد. به‌جرئت می‌توان گفت که محال است هیچ‌کس از دیدن گنبد این بنا که رکورد بزرگ‌ترین گنبد بتنی جهان را دارد غافلگیر نشود.

پانتئون درگذشته به‌عنوان معبد خدایان رومی‌ها و در سال 609 بعد از میلاد مسیح به‌عنوان کلیسا از فضا داخلی این موزه استفاده می‌شد که همین خود دلیل بزرگی برای سر و پا ماندن این بنا است. هم‌چنین خانه اجساد افراد مشهوری چون رافائل نقاش و پادشاهان ایتالیایی است. در برنامه سفر ویا برنامه تور ایتالیا خود بازدید از این بنا را پیش‌بینی کنید.

 

 

Piazza Navona

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - پیزا ناوونا

 

حتماً روز شلوغ و پررفت‌وآمدی را در رم داشتید! پیشنهاد سام سیر برای یک پایان قشنگ در رم بازدید از Piazza Navona است، کلی رستوران، کافه و فروشگاه‌های مختلف در کنار آب‌نما Benini وجود دارند. مجسمه‌های سبک باروک نماد رم و معماری ایتالیایی هستند.

حالا وقت آن رسیده که درجایی مثل کافه Damiziano بنشینید و یک غذای خوش‌طعم ایتالیایی سفارش بدهید و خستگی روز اول سفر به رم را به‌در کنید.

حال به پایان روز اول از برنامه سفر سه روزه رم رسیدیم و وقت آن سیده که به استراحت بپردازید و خود را برای روز دوم سفر به رم آماده کنید. یک شام خوب بخورید و یک استراحت کامل در هتل محل اقامت خود داشته باشید تا برای صبح روز بعد و ادامه برنامه سفر رم آمادگی لازم را داشته باشید.

 

 

 

برنامه سفر رم - روز دوم : کلسیوم

 

تور ایتالیا - سفر به رم

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - کلسئوم

 

روز دوم سفر خود به رم را با کلسیوم (Colosseum) شروع کنید، اینجا خانه گلادیاتور، محل نبرد مردان رمی در مقابل چشمان هشتاد هزار از مردم بوده.

 Colosseum بزرگ‌ترین سالن آمفی‌تئاتر در دنیا است و با وجود تخریب‌های نسبی که در هزار سال عمر خود دیده است، هنوز هم به‌عنوان یکی از باشکوه‌ترین بناها است. در اینجا سام سیر بازهم به شما پیشنهاد می‌کند که بلیط هواپیما رم و بلیط بازدید از مجموعه را قبلاً از طریق وب‌سایت خریداری کنید. از تاریخ 1 مارس 2019 رزرو بلیط قبلی به کلسیوم ضروری شناخته‌شده است.

برای رسیدن به نتیجه بهتر در خصوص بلیط Colosseum رزرو بلیط از قبل و یا شرکت در تورهای راهنما است. بهترین مکان دیدنی در کل برنامه تور ایتالیا همین Colosseum است. پس در برنامه سفر سه روزه خود حتماً این مکان را هم قرار دهید.

 

 

منطقه حکومتی رم باستان (Roman Forum & Palatine Hill)

 

برنامه سفر رم - تور ایتالیا - منطقه حکومتی رم

 

در کنار کلسیوم، منطقه حکومتی رم باستان و دره پالاتین قرار دارند، با داشتن بلیط کلسیوم به‌راحتی می‌توانید این دو بنا را هم مشاهده کنید. (اگر در یک روز قصد بازدید از این بناها داشته باشید)

اگر از قبل بلیط کلسیوم را خریداری نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که اول در منطقه حکومتی رم باستان به دلیل اینکه صف کوتاه‌تری دارد، دور بزنید.

در رم باستان دوران امپراتوری رم باستان جایگاه پادشاه، محل حکومت و کسب‌وکار بوده است. در یک‌کلام چرخ زندگی در رم باستان در این محدوده می‌چرخیده است.

اگر اهل بازدید از بناهای تاریخی دارید و خیلی علاقه‌مند به عکاسی از بناهای تاریخی رم دارید، حتماً در برنامه سفر ویا برنامه تور ایتالیا به ترتیب مکان‌های گفته‌شده را بازدید نمایید.

 

 

گردشی جدی در (Mouth of Truth)

 

Mouth of Truth - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

صحنه‌ای در فیلم Roman Holiday هست که بازیگر دست خود در دهان صورت مجسمه‌ای می‌گذارد و ناگهان مجسمه دستش را گاز می‌گیرد. معروف است که مجسمه دست آدم دروغ‌گو را گاز می‌گیرد! ریشه این باور دقیقه معلوم نیست و تنها نکته جالب این نمایش گرفتن عکس در لحظه گاز گرفتن دست شماست!

در خارج از بنای آزمودن دروغ‌گویی شما، ورودی سانتا ماریا قرار دارد. صف‌های این مکان دیدنی معمولاً روان هستند و نیازی به تهیه بلیط از قبل نیست.

 

 

بازدید از Pyramid of Caius Cestius

 

Pyramid of Caius Cestius - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

رم بنای دوهزارساله شبیه به اهرام مصر را هم در خود جای‌داده است. در سال 12 قبل از میلاد مسیح درست درزمانی که رم با مصر در همه موارد رقابت می‌کرد این بنا برای آرام گرفتن اجساد افراد ثروتمند رم ساخته شد.

یادتان باشد اگر علاقه‌مند هستید از بارگاه شاعر انگلیسی کیتس که در سن 25 سالگی قبل از رسیدن به شهرت از چشم از دیده فروبست، دیدن کنید.

برنامه سفر خود را طوری بچینید تا از این اهرام هم دیدن نمایید. سفر به رم بسیار دلپذیر است به‌شرط آنکه شما چیزی را از قلم نیندازید و تور ایتالیا را بهینه استفاده نمایید.

 

 

حمام‌های کارا کالا (Baths of Caracalla)

 

حمام‌های کارا کالا - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

انگار رومیان از ساختن بناهای بزرگ لذت می‌برده‌اند، این حمام بزرگ رمی ظرفیت جای دادن 1600 نفر را برای حمام کردن در فضای 62 هکتاری خود جای است. بااینکه گذر زمان خساراتی را به بنای حمام وارد کرده اما یکی از مکان‌های پربازدید و سفارشی ما در برنامه سفر سه روزه خود به رم است.

حمام‌های کاراکالا جزو بهترین ابنیه مورد بازدید در رم قطعاً نیست اما بی‌شک یکی از خاص‌ترین نقاط دیدنی در میان آجرهای کهنه و موزاییک‌های شکسته شده است.

یکی از دلایل اینکه خرید بلیط هواپیما رم طرفداران زیادی دارد، همین بناهای تاریخی و بزرگ و جذاب است. البته بسیاری ترجیح می‌دهند که از برنامه تور ایتالیا استفاده نمایند.

 

 

آخرین پیشنهاد روز دوم (St. John in the Lateran)

 

St. John in the Lateran - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

آخرین پیشنهاد روز دوم ما بازدید از کلیسای St. John in the Lateran و جایگاه پاپ است. یکی از کلیساهای مهم دنیا، همین‌جاست. درحالی‌که سیل جمعیت توریست در کلیسا واتیکان روان است. اگر به دنبال جای آرام و باحال و هوای روحانی هستید، این کلیسا برای جای خوبی برای شماست. در آخر خودتان را با یک ژلاتو یا غذای لذیذ میهمان کنید و روز دوم برنامه سفر خود را در خاطرات خود ثبت کنید.

در پایان روز دوم از برنامه سفر سه روزه رم هستیم و وقت آن رسیده شب دیگری را در رم استراحت کنید و خود را برای روز سوم سفر به رم آماده کنید. برای صبح روز آخر گردش در رم و ادامه برنامه سفر رم خستگی خود را به‌در کنید.

 

 

 

برنامه سفر رم - روز سوم : Appian

 

تور ایتالیا - سفر به رم

 

Appian Way and The Catacombs - تور ایتالیا - برنامه سفر رم

 

برای شروع روز سوم Appian Way and The Catacombs را پیشنهاد می‌کنیم کمی از بازدیدهای قبلی فاصله بگیرید و راهی Appian Way بشوید. در سال 312 بعد از میلاد مسیح قدیمی‌ترین جاده دنیا و مهم‌ترین ازلحاظ موقعیت مکانی برای امپراتوری رم در اتصال پایتخت به مناطق جنوبی شامل ناپلس و برندیسی، جابه‌جایی نیروهای کوچک نظامی و کالاهای مختلف احداث شد. این مسیر در آن زمان طولانی‌ترین، عریض‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین هنر نزد رومیان برای ماندگاری ابدی بوده است.

 

 

کلیسای Quo Vadis Domine

 

Quo Vadis Domine - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

در طول راه Appian Way کلیسای Quo Vadis Domine را خواهید دید که به قرن 9 برمی‌گردد. برای بازدید از بنای Parco dell Appia باید از اول جاده مسیر را شروع کنید. پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری با توجه به حال و هوای شما می‌تواند لذت‌بخش باشد. بعد از کلیسا بنا Catacombs محل دن 16 پاپ و تعداد زیادی از مسیحیان و شهیدان است.

آن‌قدر بنای تاریخی و قدیمی در سفر به رم وجود دارد که وقت سر خاراندن هم در برنامه سفر فشرده خود نخواهید داشت.

پیاده‌روی در طول این مسیر حدود 30 دقیقه زمان می‌برد، به شهر برمی‌گردیم.

 

 

گالری بورگسه (Borghese Gallery)

 

Borghese Gallery - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

گالری بورگسه برای شیفتگان عالم هنرهای زیبا، پیشنهادی محشر است، گالری بورگسه در باغ‌های بورگسه و نمایش مجموعه آثار هنرهای تجسمی قرارگرفته است. نقاش‌های شهیر چون رافِائل، برنینی و کاراوالید شمارا در یک موقعیت اصیل هنری قرار می‌دهند. گالری خیلی بزرگ نیست.

برنامه سفر رم را کمی به سمت هنر و نقاشی می‌کشانیم و سفر به رم را کمی لطیف‌تر می‌کنیم. برای اینکه به همه این مکان‌ها برای بازدید برسید، از برنامه تور ایتالیا استفاده نمایید.

 

 

دوطبقه و 20 اتاق اما مزین شده با آثار هنری عتیقه و بی‌بدیل!

 

تنها 360 نفر از بازدیدکنندگان در ساعتی مشخص می‌توانند در گالری حضورداشته باشند، پس نگران شلوغی جمعیت و تنگی نفس در سی هزار نفر آدمی که در واتیکان حضور دارند، نباشید.

حدود 45 دقیقه فاصله از مسیر Appian تا گالری بورگسه است، حواستان به‌روز یکشنبه و کم‌کاری حمل‌ونقل عمومی باشد. برای رزرو بلیط گالری می‌توانید با شماره 810 3206 0039 تماس بگیرید و یا با تورهای راهنما محلی جهت صرفه‌جویی در وقت برنامه سفر سه‌روزه خود به رم کمک بگیرید.

 

 

چشم‌نوازترین منظره دنیا (Villa Borghese Gardens)

 

Villa Borghese Gardens - برنامه سفر رم - تور ایتالیا

 

به‌محض اتمام بازدید از گالری بورگسه به سمت غربی باغ بورگسه پیش بروید و از تراس Piazza del Popob یکی از چشم‌نوازترین تصاویر عمرتان را از رم در نظر داشته باشید.

خوب، حالا بازدیدها به پایان رسید و روز سوم سفر به رم هم تمام شد. وقت آن رسیده که در انتهای برنامه سفر رم، کمی غذای لذیذ ایتالیایی نوش جان کنید و استراحت کنید و با بلیط هواپیما برگشت خود به وطن خود بازگردید.

 


برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا کلیک کنید!


 

بلیط هواپیما رم

 

اگر جذب رم شده‌اید و می‌خواهید به این شهر زیبا سفر کنید، خوشبختانه از فرودگاه بین المللی امام خمینی پرواز مستقیم به رم وجود دارد. پس می‌توانید با خرید بلیط هواپیما رم به صورت آنلاین و در کمترین زمان از سایت سام سیر سفری ایمن داشته باشید. در ضمن برای اخذ ویزای ایتالیا یا همان ویزای شینگن می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

حتما بخوانید: برنامه سفر میلان - خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

در انتها بخوانیم:

 

با این برنامه سفر سه روزه رم شما می‌توانید شناخت بهتری نسبت به مقصد خود "رم" داشته باشید. دانش کافی در مورد نقاط دیدنی شهری که به آن سفر می‌کنید نتیجه مستقیم در صرفه‌جویی در وقت و هزینه سفر خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که تنها کافی نیست تلفن را بردارید و یا وب‌سایت‌ها را بگردید و بدون اطلاعات کافی از مناطق مورد بازدید و مهم در رم به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. سعی کنید طبق برنامه سفر ارائه‌شده با چشمانی باز به یکی از به یاد کهن‌ترین شهرهای جهان سفر کنید.

 

منبع: findingtheuniverse



نظرتان را بنویسید







منو