برنامه سفر پاریس – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه




برنامه سفر پاریس – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

برنامه سفر پاریس

 

 

برنامه سفر پاریس – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

تور فرانسه - برنامه سفر سه روزه به پاریس

 

به یکی از محبوب‌ترین شهرهای دنیا پاریس سفرکرده‌اید! سفر به پاریس بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. پاریس پایتخت مد، ملقب به عروس شهرهای جهان و شناخته‌شده‌ترین مقصد گردشگری جهان است.

 

 

ببینیم در این برنامه سه روزه پاریس چه خبر است!

 

با توجه به تجربیاتی که درباره سفر به پاریس در تعطیلات هست، نمی‌توان وقت زیادی را صرف انتظار در صف‌های طولانی تهیه بلیط ورودی به جاهای دیدنی کرد. پس بهترین کار، رزرو بلیط از قبل است.

در این برنامه سفر سه روزه پاریس سعی شده که بازدید از موزه‌ها در یک روز گنجانده نشود. هدف، برنامه ریزی برای استفاده درست از زمان و رسیدگی به همه جنبه‌های گشت‌وگذار در پاریس است. با توجه به ساعت‌های مختلف پیش‌بینی زمان انجام‌شده، این به شما بستگی دارد که چه مدت‌زمان را در یک مکان دیدنی پاریس صرف کنید. ممکن است یک بازدید 4 ساعته در این برنامه‌ها برای شما کمتر و یا بیشتر طول بکشد.

 

 

برنامه سفر پاریس – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

تور فرانسه - برنامه سفر سه روزه به پاریس

 

برنامه این هست که ابتدا به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بپردازیم. هتل‌های پاریس به‌طورمعمول بسیار لوکس و گران هستند و تقریباً مثل هر جای دیگری هر چه به مکان‌های دیدنی نزدیک‌تر باشد، هزینه بالاتری دارد. البته اگر اولین بار است که سفر به پاریس را تجربه می‌کنید، بهتر است تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب کنید و حتماً برنامه سفر پاریس را از قبل مطالعه کنید تاکمی با جاذبه‌های پاریس آشنا شوید.

 

 

با سه روز اقامت پاریس خود چه کنیم؟

 

فرصت کافی برای بازدید از برج ایفل، سلام به مونالیزا در موزه لوور، خوردن کرپ‌های خیابانی، به بالای بنای طاق پیروزی رفتن، کشف محله‌های پاریسی و بازدید از کاخ ورسای را خواهید داشت.

 

 

پیشنهادهای خوب برای اقامت در پاریس

 

تور فرانسه - برنامه سفر فرانسه

 

Libertel Gare Du Nord Suede

 

که در فاصله دو سه‌دقیقه‌ای مولن رژ و اپرا گارنیر قرار دارد. از این هتل تا فرودگاه 23 دقیقه زمان می‌برد

 

 

Hotel Gabriel Paris

 

این هتل در فاصله پیاده‌روی 12 دقیقه‌ای موزه پیکاسو و 25 دقیقه تا فرودگاه با ماشین است.

 

 

Le Royal Monceau Raffles Paris

 

هتل‌های لوکس که با شانزه لیزه و طاق پیروزی حدود 20 دقیقه پیاده‌روی دارد.

 

 

برنامه سفر سه روزه پاریس:

 

  • روز اول : برج ایفل- موزه لوور- طاق پیروزی- شانزه لیزه
  • روز دوم : کلیسا نتردام- موزه هنر- Sacre-Coeur & Montmartre
  • روز سوم : کاخ ورسای

 

 

برنامه سفر پاریس - روز اول : برج ایفل

 

تور فرانسه - سفر به پاریس

 

برج ایفل - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

روز اول در پاریس را قرار است با دیدن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پاریس شروع کنیم.

بازدید خود را رأس ساعت 9 صبح از برج ایفل آغاز می‌کنیم.

مگر می‌شود برای اولین بار به پاریس بیایید و اول‌ازهمه به برج ایفل نروید، از بالای برج ایفل پاریس را در زیر پای خود احساس نکنید و به دوربین‌های عکاسی خود لبخند نزنید!

صف‌های طولانی بلیط ایفل شما را حدود 2 الی 3 ساعت معطل می‌کند، پس برای دوری از این کابوس قبل از رسیدن به پاریس بلیط خود را رزرو کنید.

 

 

چه چیزی شما را به آسمان ایفل می‌رساند

 

برج ایفل - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

آسانسور و مسیر راه‌پله برای رسیدن به بالای ایفل در دسترس هستند. صف‌های آسانسور فجیع‌تر از صف‌های کلیسا نتردام است. دیگر به خودتان بستگی دارد، اگر مشکل زانو ندارید و توان بالا رفتن از 600 پله رادارید چه‌بهتر از اینکه هم به زیبایی‌اندام خود در حال خوردن شکلات و کرپ برسید.

امکان رزرو بلیط آسانسور برج ایفل از قبل هست. معمولاً تا 6 هفته بعد پیش‌فروش می‌شوند.

بازدید از فرانسه به علت وجود جاذبه‌های فراوان نیاز به یک برنامه سفر از پیش تعیین‌شده دارد پس اگر برای دفعات اول به اروپا سفر می‌کنید، استفاده از تور فرانسه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

 

چیزی نیست، فقط سه‌طبقه 300 پله‌ای است

 

ایفل در 3 طبقه ساخته‌شده. بین طبقه اول تا سوم حدود 600 پله کوهنوردی دارید. از طبقه دوم به بعد جناب آسانسور به‌شرط تهیه بلیط شما را به نوک برج می‌رساند.

 

 

ادامه برنامه سفر پاریس در روز اول

 

ساعت 11 بعدازظهر - Champs de Mars

 

champ de mars - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

بعد از صرف دو ساعت در ایفل، نوبت به خرید از فروشگاه‌های جذاب فرانسوی و خوردن چیزی در پارک بزرگ Champs de Mars رو به روی برج ایفل است.

واقعاً که نشستن در پارک، غذای فرانسوی میکس شده با پنیر و شکلات به همراه تماشای منظره پارک و برج ایفل، بسیار لذت‌بخش است.

 

بعد از برج ایفل، پیاده‌روی دلپذیر به Rue Cler، خرید از مغازه‌های در طول خیابان، قنادی، نانوایی و پنیرفروشی‌های خوشمزه و در کنار آن میوه و شکلات است. روز اول را مملو از تجربه خوب سفر به یک جای جدید کنید. مطمئن باشید از سفر به پاریس پشیمان نخواهید شد و تور فرانسه برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

ادامه برنامه سفر پاریس در روز اول

 

ساعت 1 بعدازظهر – موزه لوور

 

موزه لوور - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

بزرگ‌ترین موزه دنیا، لوور نامیده شده! خانه پادشاهان فرانسوی بعد از انقلاب صنعتی قرن 18 موزه بی‌بدیل پاریس است. این موزه بسیار پهناور است و حقیقتاً چند روز زمان می‌برد تا وجب‌به‌وجب بازدید از موزه را به اتمام برسانید.

لوور پر از بازدیدکننده توریست است و شمارا ناخواسته باعظمت خود تسخیر می‌کند.

لوور برای کسانی که دوستدار هنر هستند جایگاه خاصی پیدا می‌کند.

 

از مکان‌های اصلی برای بازدید، مونالیزا، ونوس د میلو و Winged Victory هستند.

 

پیشنهاد ما به شما این هست که از امکانات موزه Museum Pass برای ورودی موزه لوور و بقیه و جلوگیری از هدر زمان طلایی خود در تور فرانسه از برنامه سه‌ روزه پاریس استفاده کنید.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز اول

 

ساعت 3:30 بعدازظهر - شکلات‌های داغ حرفه‌ای

 

tuileries - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

خب! حدود 4 ساعت بازدید از موزه لوور و مکان‌های همه آن زمان می‌برد. حالا وقتش رسیده که کمی به خودتان بیشتر خوش بگذرانید و به سفر تنوع بدهید. از موزه لوور پیاده‌روی کنید. مسیر Tuileries تا کافه Angelina که برای شکلات‌های داغ حرفه‌ای و شیرینی‌های تازه و درجه‌یک معروف است، قابلیت بزرگ‌نمایی سفر را دارد.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز اول

 

ساعت 4:30 بعدازظهر - کافه Angelina

 

کافه Angelina - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

به نظر می‌رسد یک ساعت برای ریلکس در کافه Angelina مناسب باشد. مسیر را دوباره از Tuileries در طول Rue de Rivoli پیش می‌گیریم و به Place de la Concorde می‌رسیم.

این تکه معروف شهر پر از تاریخ فرانسه است. تاریخی از انقلاب صنعتی فرانسه و درگیری‌های زمان لویی چهاردهم و ماری آنتوانت سخن می‌گوید.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز اول

 

ساعت 5 بعدازظهر - شانزه لیزه

 

شانزلیزه - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

یکی از شاخص‌ترین خیابان‌های دنیا شانزه لیزه است. اینجا برای برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری و مکان رژه‌های روز ارتش است. رستوران‌ها، فروشگاه‌ها وصف‌های تئاترهای پاریسی است. یک خیابان با فضای کاملاً توریستی و هیچ!

اگر دنبال یک خوراکی بامزه هستید در Ladure برای بهترین شیرینی ماکارون دنیا هزینه کنید!

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز اول

 

ساعت 6:30 بعدازظهر - طاق پیروزی

 

طاق پیروزی - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

شاید یکی از بهترین چشم‌اندازهای پاریس را از چشم بام تاق پیروزی داشته باشید. ازآن بالا خیابان شانزه لیزه و برج ایفل هم شمارا تماشا می‌کنند. شما بر روی یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های دنیا، جایی که 12 خیابان اصلی را به هم می‌رساند، ایستاده‌اید!

 

حتماً نمی‌دانستید که قرار بوده به‌جای طاق پیروزی یک مجسمه بزرگ فیل بسازند.

چهل‌وپنج سال قبل از ساخت طاق، Ribart معمار فرانسوی پیشنهاد ساخت مجسمه یک فیل بزرگ سه‌طبقه را ارائه داد که دولت فرانسه آن را رد کرد.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز اول

 

Dinner Time

 

بلیط هواپیما پاریس - تور فرانسه - buddha bar

 

به‌وقت شام می‌رسیم، چه جایی خاص‌تر از Buddha Bar برای شما داشته باشیم!

رستوران در طبقه پایین کافه قرار دارد و در طبقه بالا رواق‌هایی که انگار داخل طاقی هستند دورتادور کافه شکل‌گرفته که بر طبقه پایین مسلط است. موزیک‌های خاص بودا بار و غذاها شمارا از پاریس به آسیا می‌برد.

برنامه تور فرانسه را طوری برای خود تنظیم کنید که قبل از شام کارهای خود را انجام دهید.

 

 

برنامه سفر پاریس - روز دوم : ILE de la Cite

 

تور فرانسه - سفر به پاریس

 

برنامه سفر پاریس - تور فرانسه - ILE de la Cite

 

روز دوم در پاریس را رأس ساعت 8:00 صبح با بازدید از Saint-Chapelle آغاز می‌کنیم.

روز دوم خود را با Saint-Chapelle آغاز می‌کنیم. از مترو برای دسترسی استفاده کنید، اما گزینه بهتر استفاده از حمل‌ونقل عمومی روی زمین است. حیف است که خیابان، مردم و فرهنگ پاریسی را از نزدیک لمس نکنید.

ILE de la Cite جزیره کوچکی در قلب پاریس است که خانه Saint-Chapelle وNotre Dame است. اینجا خانه تاریخی پاریس است. سعی کنید در مسیرهای پیاده‌روی و رسیدن از Pont Neuf تا رود سن و گذر از پل، خود را برای 20 دقیقه با پیاده‌روی میهمان کنید. مسیر به معنای واقعی زیباست. ترکیبی از شهر، مدرنیته و تاریخ است.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز دوم

 

ساعت 9 صبح - Sainte-Chapelle

 

Sainte-Chapelle - برنامه سفر پاریس - تور فرانسه

 

اینجا، خانه بهترین هنرنمایی نقاشی روی شیشه است. طراحی داخلی بسیار زیباست. زیباتر ازآنچه که فکرش را می‌کنید. در نورهای رنگی شیشه‌ها پاریس را در شکلی دیگر بیابید.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز دوم

 

ساعت 10:30 - کلیسای نتردام

 

کلیسای نتردام - برنامه سفر پاریس

 

فاصله کوتاهی از Chapelle تا کلیسا نتردام داریم، اینجا پلاک صفر در آثار تاریخی و باستانی فرانسه است. بازدید از فضای داخلی نتردام و چشم‌انداز فرانسه از بالای کلیسا دو مسیر سفری را در این جذابیت دیدنی رقم میزند.

صف‌های طولانی و مارپیچ ورودی نتردام همیشگی است. زیبایی این کلیسا و Chapelle تقریباً به هم شبیه هست، پیشنهاد ما به شما کسب یک تجربه دیگر است تا اتلاف وقت در صف‌های طولانی.

 

تور فرانسه - کلیسای نتردام

 

یک از مهم‌ترین جاذبه‌هایی که در تور فرانسه باید بازدید کنید کلیسای نتردام خواهد بود. البته قسمتی از زیبایی‌های آن در آتش سال 2019 سوخت.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز دوم

 

ظهر و ساعتی برای ناهار

 

Au Vieux Paris D Arcole

 

کافه دوست‌داشتنی Au Vieux Paris D Arcole به‌اندازه‌ای خوب است که ناهار را در روز دوم سفر پاریس با میز و صندلی‌های بنفش‌رنگ چیده شده در پیاده‌رو خاطره‌انگیز می‌کند.

بعد از ناهار حدود ساعت 2 بعدازظهر، یک پیاده‌روی باحال یک‌ساعته در مسیر رودخانه سن داشته باشید. هم‌چنین از گالری کتاب شکسپیر و دوستان که در سال 1919 ساخته‌شده و محل جلسات ادبی همینگوی و ازرا پوند بوده، دیدن کنید.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز دوم

 

ساعت 3 بعدازظهر -  Musee d Orsay

 

Musee d Orsay

 

حتی اگر از هنر هم سر در نمی‌آورید و یا علاقه‌ای به هنر ندارید، از دیدن این گالری بزرگ هنری حتماً لذت می‌برید. اینجا خانه بزرگ‌ترین مجموعه‌های تأثیرگذار در دنیا است. ساختمان موزه به‌تنهایی اثری هنری است. این بنا درگذشته ایستگاه قطار بوده که حالا پس از بازسازی تبدیل به موزه هنری شده.

بقیه روز خود را می‌توانید در Montmartre یکی از زیباترین محله‌های پاریس بگذرانید و یا در محله هنری و مقر هنرمندان با آثار نقاشی خودPlace de Terte  دیدن کنید.

اگر در سفر به فرانسه اهل هنر و موزه گردی و بازدید از مناطق تاریخی هستید، جای درستی آمده‌اید. تور فرانسه و برنامه سفر پاریس شمارا در این سفر راهنمایی خواهد کرد.

در ادامه روز آزاد هستید که به خرید بپردازید و یک شام دلپذیر نوش جان کنید و با استراحت در هتل خود را برای بازدید از کاخ ورسای در روز سوم آماده کنید.

 

 

برنامه سفر پاریس - روز سوم : کاخ ورسای

 

تور فرانسه - سفر به پاریس

 

کاخ ورسای - بلیط هواپیما فرانسه

 

روز سوم پاریسی خود را با بازدید از کاخ باشکوه ورسای به اتمام خواهیم رساند.

ورسای، شاتو (عمارت سلطنتی) است که در حاشیه شهر پاریس قرار دارد. تاریخچه این بنا به سال 1682 در زمان حکومت لوئی چهاردهم بوده است. حدود 100 سال محل حکومتی فرانسه بود که در سال 1789 با انقلاب صنعتی فرانسه، حکومت به پاریس بازگشت و تا الآن به‌عنوان جایگاه دولتی و حکومتی باقی‌مانده است.

 

کاخ ورسای - خرید بلیط هواپیما پاریس

 

در طول تور بازدید از کاخ و قدم زدن در باغ‌های شگفت‌انگیز در یک روز آفتابی و لذت عکاسی و حیرت روبه‌رو می‌شوید.

بازدید سرسری از این کاخ حدود 3 الی 4 ساعت زمان می‌برد، برای برنامه‌ریزی یک‌روزه واقعاً عالی است.

حواستان باشد در برنامه تور فرانسه خود این نکته را درنظر بگیرید که دوشنبه‌ها کاخ ورسای تعطیل است.

 

 

ادامه برنامه سفر سه روزه پاریس در روز سوم

 

به آخر سفر می‌رسیم

 

 پاریس خیلی بیشتر از این‌ها دیدنی دارد. نقاط گوشه و کنار و بکر پاریس هنوز کشف نشده است. همان‌طور که انتظار داشتید از سفر لذت بردید؟

این برنامه سفر پاریس به شما جهت فکری می‌دهد، که در طول زمان کم خود چه جاهایی را به بازدید اختصاص دهید. جذابیت‌های دیدنی که در این برنامه سفر تنظیم‌شده از مهم‌ترین و معروف‌ترین مکان‌های پاریس است، که هر توریست با برنامه یا بی‌برنامه‌ای تمایل به دیدن آن را دارد. اجباری در بازدید از تمام جاهای دیدنی نیست، به اختیار خودتان می‌توانید حذف یا اضافه کنید.

پس هر چه سریع‌تر حساب پس‌انداز سفر خود را چاق‌تر کنید، خرید بلیط هواپیما به مقصد فرانسه - پاریس را به تعویق نیندازید و بهتر است در فصل بهار یا پاییز به پاریس رؤیایی و عاشقانه سفر کنید.

اگر دنبال خرید بلیط هواپیما پاریس هستید، در سایت سام سیر جستجو نمایید تا از تخفیف‌های آنلاین بلیط هواپیما بهره‌مند شوید.

 

منبع: earthtrekkers



نظرتان را بنویسید







منو