جذابیت‌های طبیعی و حیات‌وحش در تور مالدیو




حیات‌وحش در تور مالدیو

تور مالدیو - سام سیر

 

 

جذابیت‌های طبیعی و حیات‌وحش در تور مالدیو

 

حصار مالدیو با طبیعتی زیبا

از مالدیو به‌عنوان بهشت استوایی یادشده، سواحل ماسه سفید هر جزیره جواهری از یک مجموعه ارزشمند است.

99 درصد از مالدیو توسط آب احاطه‌شده، تکه جزیره‌ای که توسط جزایر دیگر بر روی اقیانوس هند نقش بسته‌اند. اگر به فکر یک سفرهیجان‌انگیز هستید، خرید بلیط هواپیما مالدیو به شما توصیه می‌شود.

حدود 5 هزار صخره مرجانی و گونه‌های دریایی در زیرآب برای توریست غواص در حال زندگی هستند. یکی از تفریحات اصلی در مالدیو، غواصی در عمقی از آب و تماشای آبزیان و موجودات عجیب و بی‌نظیر اقیانوس است. برنامه تور مالدیو یکی از بهترین سفرها برای غواصی و ورزش‌های آبی است.

26 تکه جزیره یک جامعه مجمع‌الجزایر را در اطراف مالدیو قرارگرفته‌اند، خانه‌ی وزغ‌ها، موش‌های کور، خفاش‌های میوه‌خوار، مارمولک‌ها، پرندگان و ژکوها است.

علاوه بر این‌ها، مناطق حفاظت‌شده Baa Atoll و Kuda Ha مقر حیات‌وحش در مالدیو هستند.

تور مالدیو به عنوان یکی از مقاصد خانوادگی مناسب برای ثبت یک تعطیلات فراموش‌نشدنی است.

 

تور مالدیو - سام سیر

 

حیات‌وحش در مالدیو (Wildlife of Maldives)

 

پوشش گیاهی مالدیو در کاج پیچ، درختان نخل، با درختچه‌های نمک است. در دمای مناسب حیات‌وحش بین 24 تا 32 درجه سانتی گراد خوب پروبال می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در برنامه تور مالدیو گشت و گذار در جنگل‌ها و فضای سبز مالدیو است.

 

 

خفاش‌های میوه‌خوار (Fruits Bats)

 

یکی از گونه‌های رایج جانوری در مالدیو، خفاش میوه‌خوار است.

با غروب هوا و تاریک شدن آسمان سروکله خفاش‌ها یواش‌یواش پیدا می‌شود، صدای جروبحث آن‌ها با یکدیگر را تا صبح می‌شنوید، در طول روز برعکس از درختان آویزان می‌شوند. بهترین زمان برای تصویربرداری از خفاش‌ها اوایل عصر در لحظه پرواز آن‌هاست.

 

 

Spinner Dolphin & Blue Whales

 

علاوه بر موقعیت غواصی و غرق در حیات‌وحش زیرآب، تجربه کروز سواری و مشاهده جذابیت‌های روز آب مثل دلفین‌ها هم جذاب خواهد بود.

8 گونه دلفین در آب‌های مالدیو در آرامش زندگی می‌کنند، وال‌ها زندگی مسالمت‌آمیزی را در کنار دلفین‌ها دارند.

در برنامه تور مالدیو ورزش‌های آبی و هیجانی را درنظر بگیرید. قبل از خرید بلیط هواپیما مالدیو در مورد این مقصد شگفت‌انگیز اطلاعات کافی بدست آورید.

 

 

مارها (Snakes)

 

در بین تمام مارهای اسرارآمیز Pelamisplaturus از مارهای آبی و از بقیه جذاب‌تر هستند.

در حین غواصی از دیدن پیچش مارها به هم مبهوت شوید!

این مارها تا وقتی به کار آن‌ها کاری نداشته باشید بی‌آزار هستند و معمولاً در تابستان گرم در حال ریلکسیشن بر روی ساحل هستند. مارها و مردم جزئی از زندگی بومی در مالدیو هستند.

 

 

لاک‌پشت‌ها (Turtles)

 

آبی بی‌کران و لاک‌پشت‌های سبز Hawksbill

مسئولین حفاظت از حیات‌وحش درصدد نگهداری از محیط زندگی برای شنا لاک‌پشت‌ها هستند. امکان بازید از لاک‌پشت‌های زخمی در حال تیمار برای توریست‌ها فراهم است.

بهترین زمان برای مشاهده لاک‌پشت‌ها ماه نوامبر زمان تخم‌گذاری و صحنه بدو بدو بچه لاک‌پشت‌ها به آغوش دریاست.

اگر اهل بازدید از حیاتوحش هستید و به عکاسی علاقه دارید، خرید بلیط هواپیما مالدیو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

پرندگان (Birds)

 

مجمع‌الجزایری که توسط اقیانوس احاطه‌شده، همگی مسئول نگهداری از پرندگان ساحلی هستند. پرندگان فصلی Frigate با غذای پرندگان کوچک‌تر سیر می‌شوند، مرغان دریایی سینه سفید، Mynas، کلاغ‌های بومی و مرغان ماهی‌خوار از پرندگان مالدیوی هستند، منابع ثروتمند طبیعی این منطقه را به پناهگاه جهانی از گونه‌های بکر جهانی است.

مالدیو از بهترین مسیرهای گردشگری در جهان است. اگر دنبال گونه‌های بکر و عجیب گیاهی و جانوری هستید، خرید بلیط هواپیما مالدیو برای شما مناسب است.

 

خرید بلیط هواپیما مالدیو - سام سیر

 

سفری دیگر در زیرآب‌های مالدیو

 

تا چشم کار می‌کند آبی، آبی، آبی

در قلمرو زیرآب مالدیو 2 هزار نوع ماهی در لابه‌لای آتول در حال زندگی هستند، یک شیرجه خیلی عمیق به زیرآب، لذت غواصی و سفر به زیرآب را از دست ندهید، ماهی تن و تیلاپیا از بیشترین جمعیت ماهیان را در آب‌های مالدیو دارند.

یکی از برنامه‌های مهیج در تور مالدیو غواصی و سفر به اعماق آب‌های آبی اقیانوس است.

 

 

از گونه‌های خطرناک مالدیوی

 

Snapper, Blue Stripe, Barracuda, Stone fish, the Lofish

 

 

سفری از جنس حیات‌وحش

 

سفر به مالدیو ازجمله ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز برای جویندگان راه‌های آبی است. اگر عاشق غواصی و دنیای زیرآب هستید بی‌شک مالدیو برای شما بهترین جا است. به‌طورکلی در سفر به مالدیو تجربه متفاوتی را نسبت به محل زندگی خواهید داشت. سفر به مالدیو رؤیایی با حیات‌وحش وزندگی طبیعی است. سفری از جنس زندگی حیات‌وحش. برای سفر به این لامکان زمان را از دست ندهید. خوشبختانه شرایط خرید بلیط هواپیما و پرواز به مالدیو از طریق تمام آژانس‌های هواپیمایی معتبر مهیا است.

شمارا خواهیم دید، با خرید بلیط هواپیما که در دست خود دارید، در پشت شیشه هواپیما، بر فراز آب‌های سورمه‌ای و اعجاب‌انگیز مالدیو در اقیانوس هند.



نظرتان را بنویسید







منو