۱۰ شهری که باید به آن‌ها سفر کنید! (بخش دوم)




 

شهرهایی که باید به آن‌ها سفر کنید.

 

پرواز خارجی سام سیر

 

۱۰ شهری که باید به آن‌ها سفر کنید! (بخش دوم)

 

در بخش قبلی 5 مورد از شهرهایی که اگر قصد پرواز خارجی را دارید حتی شده با گشتن به دنبال بلیط ارزان هواپیما، باید به آن‌ها سفر کنید به شما معرفی کردیم. 5شهر بعدی را نیز در این بخش به شما معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که می‌خواهید به کدام شهر پرواز خارجی داشته باشید.

 

 

۶- لیسبون، پایتخت زیبای کشور پرتغال

 

ازجمله دلایلی که شهر لیسبون در این لیست قرارگرفته این است که از اول همه‌چیز طبق قوانین و نقشه‌ی درست و اصول شهرسازی ساخته شده است. شهر لیسبو یک شهر تاریخی و ریشه دار است که قرن ها قبل از میلاد مسیح وجود داشته و جاذبه های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. دلایلی که باعث می‌شود شما برای رفتن به این شهر دنبال پرواز خارجی یا بلیط ارزان هواپیما باشید عبارت اند از گالری های هنری، ساحل های تمیز، موزه های متنوع و فرهنگ لاتین مردم.

 

 

۷- سویل، شهری با معماری خاص در اسپانیا

 

سویل بزرگ‌ترین شهر در جنوب اسپانیا است که به خاطر معماری بی نظیرش در افسانه ها آمده هرکول آن را ساخته و با دستان خودش تزئین کرده است. بیشتر جاذبه هایی که در این شهر وجود دارند طبق فرهنگ ماتادوری اسپانیایی به وجود آمده اند.

 

کلیسای جامع سویل، پارک ماریا لوئیزا، میدان گاوبازی پلازا د توروس، ساختمان کاسا د پیلاتوس، کاخ آلکاسار، موزه ی فلامنکو، منطقه ی سانتا کروز و ... از جمله مکان هایی هستند که شما باید برای دیدن آن ها با یک پرواز خارجی به شهر سویل سفر کنید. بهانه ی هزینه ی سنگین بلیط را نیاورید چون با کمی مطالعه می‌توانید روش های خریدن بلیط ارزان هواپیما را یاد بگیرید و در چنین شرایطی راحت تر سفر کنید.

 

 

۸_ کیوتو، یک شهر دیدنی در ژاپن

 

کیوتو نه تنها یکی از زیباترین شهرهای دنیا است بلکه جایگاه خوبی در رتبه بندی های جهانی برای بهترین هتل، بهترین خط هواپیمایی و بهترین جزیره های گردشگری را دارد. این شهر که در گذشته پایتخت امپراطوری ژاپن بوده، باعث شده تا سالانه حدود 1.5 میلیون توریست از جاذبه های تاریخی آن دیدن کنند.

 

 اگر تصمیم گرفتید که با یک پرواز خارجی به این شهر بروید پیشنهاد می‌کنیم که فصل پاییز را انتخاب کنید تا لذت بیشتری از دیدن این شهر زیبا که معماری مدرن و تاریخی در آن ادغام شده است ببرید. احتمالا در این فصل راحت تر بتوانید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

 

 

۹- پراگ، شهر افسونگر!

 

شهر پراگ که دارای ساختمان هایی به سبک گوتیک و مرسوم در قرن 19 و20 است، پایتخت کشور چک می‌باشد. جالب است بدانید که شهر پراگ در روز و شب جاذبه های خاص خودش را دارد پس هم در روز و هم در شب باید از این شهر دیدن کنید.

 

بزرگ‌ترین قلعه ای که در قاره ی اروپا وجود دارد در این شهر قرار گرفته است و جاذبه های دیگری مثل کلیسای سنت ویتوس، ساعت نجومی پراگ، پل چارلز و قصر لبکوویچ از جمله دیدنی هایی هستند که شما را وادار می‌کنند که حداقل قیمت بلیط ارزان هواپیما برای رفتن به این شهر را چک کنید تا کمترین هزینه برای سفر به این شهر را بدانید و برای آن برنامه ریزی کنید.

 

 

۱۰- لندن، شهری زیبا با قدمت ۲ هزار ساله

 

 لندن که به خاطر قرار گرفتن کنار رودخانه یک شهر سرسبز و زیبا با قدمتی دو هزار ساله است،  پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور انگلیس است. از معروف‌ترین جاذبه هایی که شما را برای یک پرواز خارجی به لندن وسوسه می‌کنند می‌توان کاخ وست مینستر، موزه ی مادام توسو، موزه بریتانیا، پارک هاید، کاخ باکینگهام، کاونت گاردن، کلیسای سنت پل و چشم لندن را نام برد.

 

در بخش قبلی ما 5 شهر زیبای دیگر را به شما معرفی کردیم.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو