یک گشت و گذار توریستی در کومور




 

 

یک گشت و گذار توریستی در کومور

 

کومور کجاست؟!

 

سفر به جمهوری جزایر کومور یک پیشنهاد بی نظیر برای تعطیلات پیش و رو است. این کشور در غرب قاره ی آفریقا، در حصار اقیانوس هند و دریای موزامبیک واقع شده. پایتخت کومور شهر مورونی است. زبان رسمی این ناحیه قمری، عربی و فرانسوی است. مردم کومور از دو قبیله ی عرب آفریقایی و مالاگاسی هستند. آب و هوای کومور گرم و مرطوب است. بهترین زمان برای سفر به این کشور بین ماه های آوریل تا نوامبر یعنی بهار، تابستان و پاییز است. برای اطلاع از جاذبه های گردشگری و چگونگی سفر به کومور این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

شلدی های کوموری

 

جذابیت های سفر به کومور

 

شما در حال تصمیم گیری برای سفر به سرزمینی در دوردست ها هستید. جایی که از لحاظ فرهنگ و قومیت سابقه ی طولانی دارد. کومور از آن دسته کشورهایی است که قدیمی ترین ساکنین زمین را در خود جای داده است.( طبق مطالعات نژاد انسان به قبایل آفریقایی بر می گردد) اگر به دنبال مقصدی با آخرین امکانات روز دنیا هستید، کومور برای شما نیست! این منطقه ی توریستی مناسب برای افرادی است که در جستجوی گوشه ای آرام از جهان هستند.

 

نان فرانسویهم در کومور هست

 

 

کوه کارتالا با ارتفاع 7000 پا از سطح زمین یک ماجراجویی هیجان انگیز می تواند باشد. این کوه آتش فشانی در جنوب جزیره ی اصلی کومور قرار دارد.  مناطق سرسبز و مملو از گونه های انبوه گیاهی در حاشیه ی ساحلی ماسه سفید، نمایی استوایی به Comoros  داده است.

 

 

عطر دلنشین وانیل در کومور

 

پرورش گیاه وانیل و صادرات آن به دیگر کشورها، یکی از مشغولیت های کوموری ها است. بوی وانیل در همه جا احساس می شود. اسانس دلنشین وانیل معمولا کیک و شکلات را بخاطر انسان می آورد.

 

 

یک غواصی بی نظیر

 

بی شک غواصی در کومور حرف اول را می زند! اقیانوس هند جان می دهد برای کشف دنیای زیر آب! خوشبختانه تجهیزات گروه های scuba diving  به خوبی فراهم شده. آبی چشم نواز و پهناور سواحل کومور یک جاذبه ی گردشگری با طرفداران خاص خود است

 

 

نمایی از کوه کارتالا

 

 

 

ماهی را تازه آب بگیرید

 

به وقت گرسنگی در کومور می توانید یک بشقاب دریایی خوشمزه داشته باشید. خرچنگ پخته شده در سس وانیل یکی از غذاهای مشهور کوموری است. نان مخصوص با اسانس وانیل هم گزینه ی خوبی برای صبحانه است.

 

 

خوراک هیجان انگیز خرچنگ با وانیل

سفر به کومور در یک نگاه کلی

 

برای سفر به کومور نیازی به اقدام برای دریافت ویزا از ایران نیست، به محض رسیدن به کومور مجوز ورود به این کشور صادر می شود. پرواز به کومور با جا به جایی و معطلی حدود 33 ساعت از تهران به ابوظبی و سپس به کومور انجام می شود. هزینه ی اقامت در کومور با توجه به نبودن هتل های متعدد کمی بالا است. اگر تصور شما از سفر خارج از کشور، قدم زدن در رم و بارسلونا یا کافه گردی های پاریسی و خرید از این مرکز به آن مرکز است، دست نگه دارید! کومور جای شما نیست! اما اگر توریستی هستید که عاشق ولو شدن در ساحل ماسه سفید و شنا در آبی فیروزه ای اقیانوس هند و آشنایی با مردمان شگفت انگیز آفریقاست! اینجا کلیک کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو