آیا به مارگاریتا سفر کرده اید؟




 

 

 

 

 

آیا به مارگاریتا سفر کرده اید؟

 

آیا به مارگاریتا سفر کرده اید یا فقط پیتزا مارگاریتا می خورید؟! این جزیره حدود 700 سال پیش توسط کریستف کلمب کشف شد! این جزیره در شهر نوآ اسپارتا کشور ونزوئلا قرار دارد. این ناحیه از زمین با تمام ویژگی های سرزمین های حاشیه دریای کارائیب یک پیشنهاد عالی را رقم می زند.  ایرانی ها برای سفر به این جزیره نیازی به ویزا ندارند. در انتهای این مطلب با چگونگی پرواز به ونزوئلا آشنا خواهید شد. با سام سیر همراه باشید.

 

 

 

جذابیت های گردشگری جزیره مارگاریتا

 

 

دلتان برای یک تعطیلات روی سواحل مناطق گرمسیری زیر سایه ی درختان پهن برگ تنگ شده؟ چند وقتی است که صفحات توریستی را دنبال می کنید، تصاویر جزایر کارائیب را بالا پایین می کنید و با دیدن نوشیدنی های رنگی و میوه ی سر لیوان آه می کشید؟! سفر به مارگاریتا جایی برای حسرت خوردن نمی گذارد. شما برای این سفر نیازی به ویزا ندارید. پول جمع کنید. برنامه ریزی کنید. بلیط هواپیما بخرید. هتل رزرو کنید و از زندگی لذت ببرید!

 

 

 

بهترین زمان برای سفر به جزیره ی مارگاریتا پاییز و زمستان بویژه ماه های بهمن و اسفند می باشد! زبان مردم اسپانیایی است و رفتار دوستانه ای با توریست ها دارند

 

 

خرید بلیط هواپیما ونزوئلا از این لینک

 

 

 

ریلکس در ساحل Punta Arena

 

دراز کشیدن روی ماسه های سفید و شنا در آبی فیروزه ای کارائیب همان چیزی است که هر انسان به آن نیاز دارد. علاوه بر بشقاب های دریایی که بی نظیر هستند، سبک و مزه ی غذاهای اسپانیایی در مارگاریتا غالب شده. سوارکاری، گلف و غواصی از دیگر کارهایی است که برای توریست در این جزیره فراهم است.

 

 

 

 

 

سفر به مارگاریتا از راه آب یا خشکی؟

 

برخی افراد ترجیح میدهند ماجراجویی بیشتری را تجربه کنند. مثلا اینکه از کاراکاس با کشتی های مسافری به مارگاریتا برسند. شما می توانید وسیله ی نقلیه خود را با کشتی به جزیره حمل کنید. سفر با هواپیما به این جزیره رایج تر است.

 

 

چطور از ایران به مارگاریتا برسیم؟

 

خیلی راحت! اول یک پیتزا مارگاریتا سفارش بدهید! شوخی سام سیری را پذیرا باشید. پرواز مستقیم از ایران به جزیره مارگاریتا نیست.  برای سفر به این مقصد تقریبا رویایی ابتدا باید بلیط استانبول یا دبی را تهیه کنید و پس از آن به ونزوئلا سفر کنید. برای تهیه بلیط از این لینک اقدام کنید.

 

 

بازدید از کلیسای Basílica Nuestra Señora Del Valle در جزیره ی ایسلند تجربه ی متفاوتی در این سفر است.

 

 

 

 

 

 

رزرو هتل در جزیره ی مارگاریتا

 

هتل های  Hesperia Eden Club، Lidotel  و Berisaz de San Lorenzo   از بهترین پیشنهادات ما برای سفر به مارگاریتا هستند. با مرور نظر مسافرینی که در هتل مقیم بوده اند از سایت های Trip adviser  و Booking  به نتیجه ی خوبی خواهید رسید. اما کار رزرو هتل را به ما بسپارید. کلیک کنید!



نظرتان را بنویسید







منو