تحصیل در ارمنستان




 

 

 

 

 

 

تحصیل در ارمنستان

 

اقامت تحصیلی همیشه یکی از بهترین روش برای کسب مدارج بالا و مهاجرت بوده است. یکی از امن ترین راه های مهاجرت از طریق تحصیل است. کشورهای مختلفی مثل کانادا، استرالیا، آلمان، ارمنستان و غیره شرایط خوبی را برای تحصیل فراهم گرده اند. مثلا اینکه دانشگاه های آلمان تقریبا رایگان هستند و یا اینکه در طول افزایش علم و آگاهی در دانشگاه های کانادا با پیدا کردن شغلی مناسب می توانید اقامت کامل بگیرید. تحصیل در ارمنستان هم پیشنهاد خوبی از طرف سام سیر می تواند باشد. مقاله را تا انتها ادامه بدهید ببینید چه خبر است.

 

 

 

بهترین دانشگاه های بین المللی ارمنستان

 

 

دانشگاه دولتی ایروان

Yerevan State University

 

این دانشگاه در سال 1919 تاسیس و تحت تایید وزارت آموزش، علوم و فرهنگ جمهوری ارمنستان مشغول به فعالیت است. رشته های متنوع دانشگاهی در تمام مقاطع در اینجا به زبان های ارمنی و انگلیسی تدریس می شود. متقاضیان پس از پذیرش در ورودی از مزایایی مثل بورسیه تحصیل در خارج از کشور، کمک های مالی، کتابخانه ،امکانات ورزشی بهره مند می شوند.

 

 

 

 

جاذبه های گردشگری ارمنستان اینجاست!

 

 

 

 

دانشگاه خصوصی آمریکایی

American University of Armenia

 

این دانشگاه در واقع یک موسسه خصوصی آموزش عالی است که در سال 1991 با امتیاز امریکا و مجوز وزارت علوم ارمنستان فعالیت خود را آغاز کرده. مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خصوصی به زبان های ارمنی و انگلیسی ارائه می شود. پذیرش در این موسسه عالی در کنار امکاناتی چون کمک هزینه مسکن و بورسیه تحصیل در خارج از کشور همراه خواهد بود.

 

 

 

دانشگاه ملی اقتصاد ارمنستان

Armenian State University of Economics

 

این موسسه دولتی تحصیلی بالاترین نرخ اعتبار در سطح بین المللی دارد. رشته های مدیریت بازرگانی، اقتصاد و بازرگانی در مقاطع کارشناسی و ارشد متقاضی قبول می کند. دیگر شعبه های این دانشگاه در شهرهای گیومری و آرارات قرار دارد. دانشجویان این دانشگاه مورد حمایت مالی و بورسیه قرار می گیرند.

 

 

 

 غذاهای ارمنستان در این لینک/ قبل از مهاجرت لازمت میشه

 

 

دانشگاه اروپایی ارمنستان

 

European University

 

این موسسه هم به صورت خصوصی در سال 2001 تاسیس شد. تاریخ، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، اقتصاد، فلسفه، هنر، علوم انسانی ،تکنولوژی، زبان های خارجی و داروسازی از عمده رشته های تحصیلی  در مقاطع کارشناسی و ارشد در این دانشگاه تدریس می شوند.

 

 

پذیرش در دانشگاه های ارمنستان

 

ورود به دانشگاه های دولتی ارمنستان منوط به دانش زبان ارمنی است. شرط پذیرش دانشگاههای خصوصی ارمنستان نمره ی 6.5 در مقطع کارشناسی و ارشد و نمره ی 7 آیلتس برای دکتری است. مدت تحصیل برای کارشناسی 4 سال و ارشد 6 سال می باشد. شروع سال تحصیلی از 1 سپتامبر است. دانشجویان بین المللی برای تامین هزینه ها می توانند 20 ساعت در هفته مشغول کار پاره وقت باشند.

 

 

 

فرهنگ مردم ارمنستان آمیخته ای از قفقاز و روسیه و دیگر کشورهای شوروی است. ارمنی ها مهربان و میهمان نواز هستند. غذاها و نوشیدنی های ارمنی خوش طعم و دوست داشتنی هستند. شاید ارمنستان برای ایرانی ها جای مناسبی باشد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با ارمنستان به این کشور سفر کنید. ویزا هم لازم ندارید. برای خرید بلیط هواپیما کلیک کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو