ارزان ترین مقاصد گردشگری در سال 2021 ( قسمت دوم)




 

 

 

ارزان ترین مقاصد گردشگری در سال 2021 ( قسمت دوم)

 

 

قرقیزستان

 

این کشور با فرهنگی الهام گرفته از روسیه یکی از مناطق مناسب برای سفر است. حمل و نقل ،اقامت و غذا در قرقیزستان با کم ترین قیمت امکان پذیر است. اسکان در خانه های روستایی و محلی روزی 10 دلار است. از دیدنی های مشهور این منطقه کوه های باشکوه تیان شان است.

 

 

 

 

رومانی

 

یکی از سفرهای ارزان اروپا رومانی است.  دیدن قلعه ی دراکولا، اقامت در روستاهای قرون وسطایی، بازدید رایگان از مکان های تاریخی و پیاده روی در پارک های زیبای بخارست ( پایتخت رومانی) را در این سفر به شما پیشنهاد می کنیم. صرف نظر از هتل های چند ستاره، خوابگاه های رومانیایی با روزی 10 الی 15 دلار هزینه عالی است. از بازار محلی خرید کرده و گهگاهی خودتان آشپزی کنید.

 

 

 

 

 

 

گرجستان

 

این کشور برای اکثر ملیت ها بدون ویزا است. تمام بساط تفریحی در گرجستان با انواع قیمت ها برپاست. چشم اندازهای دل انگیز تفلیس، آثار تاریخی، اقامتگاه های مناسب،  معاشرت با مردم خونگرم گرجی، تست خوشمزه ی غذاهای گرجی و ریلکس در ساحل باتومی تمام آن چیزی است که صدایت می زند.

 

 

 

 

یونان

 

مگر می شود سفری ارزان به یونان داشت؟ چرا که نه! همه چیز در این جهان ممکن است. بهتر است در ماه های نه خیلی شلوغ به یونان دوست داشتنی سفر کنید. تیر و مرداد سیل عظیمی از توریست ها به یونان میآیند. هتل و رستوران ها گران هستند. شما بعد از این تاریخ سفر کنید. مثلا در اوایل پاییز! خودتان در اقامتگاهی که رزرو کرده اید غذا درست کنید. شاید یک پیک نیک خودمانی کنار ساحل به اندازه ی یک رستوران مجلل لذت بخش باشد. قدم زدن در کوچه پس کوچه های یونان معرکه ست!

 

 

 

جمهوری چک

 

 

در چند سال اخیر اهمیت توریستی این کشور با توجه به فرهنگ غنی و نوشیدنی های خوب بیشتر شده است. بالطبع هزینه ها هم بالاتر می رود. اما همچنان می شود برای یک سفر ارزان روی چک اسلواکی حساب کرد. بخصوص اگر در شهرهای حاشیه ای مثل تلک برای دریافت عمیق تری از تاریخ چک اقامت داشته باشیم.

 

 

 

اوکراین

 

زبان روسی بلد هستید؟! پس به اوکراین سفر کنید. این کشور اروپایی برای جهانگردی که دنبال ماجراجویی است نه صرفا ماندن در لوکس ترین هتل دنیا، بی نظیر است! صومعه پچرسک لاورا کیف ( پایتخت اوکراین)، مجسمه ی مادر زمین، میدان استقلال کیف، دروازه ی طلایی و کلیسای جامع سنت سوفیا تنها بخشی از دیدنی های اوکراین هستند.

 

 

 

 

لهستان

 

 

ورشو پایتخت ای کشور یک تعطیلات فرهنگی، تاریخی، خوشمزه و مناسب برای یک توریست با درآمد متوسط است. این کشور بیش از آنچه فراموش شده لایق رفت و آمد گردشگران دنیاست! فقط کافی است که با لهستانی ها در محله های پر از حرف هم قدم شوید.

 

 

 

 

ترکیه

 

 

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی دنیا ترکیه است. از شهرهای مختلف مثل استانبول گرفته تا ازمیر جا برای دیدن، گشتن، خوردن و خوابیدن برای هر میزان بودجه هست! بدون ویزا به ترکیه سفر کنید.

 

 

 

 

کشورهای بالتیک مثل استونی ،لاتویا و لتونی با مناظر سبز چشم نواز، ساختمان های مدل کارتون بچه های مدرسه والت و دریاچه های طبیعی برای یک سفر کم خرج شدیدا بی نظیر است! در فصل های پاییز و زمستان با گردشی در بازارهای محلی کریسمس از سفر خود لذت ببرید.

 

 

 

 

 

خب برای سفر به مقاصد بالا آماده هستید؟ هنوز تصمیم نگرفته اید؟! بعد از تفکر درباره ی ارزان ترین مقاصد گردشگری در سال 2021 تا دیر نشده برنامه ریزی کنید. کشورهایی مثل سریلانکا، ترکیه و گرجستان در اولویت برای ایرانیان از لحاظ ویزا هستند. روی این لینک بروید!

 

 

 ارزان ترین منالطق گردشگری در سال 2021 در این لینک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو