سفر به مالدیو در سال 2022




 

 

سفر به مالدیو در سال 2022

 

Traveling to Maldives in 2022

 

 

جزایر مالدیو یکی از پر طرفدارترین مقاصد توریستی دنیا هستند. این کشور کوچک و دوست داشتنی با سواحل رویایی و شب های آرام و بی نظیر برنامه ی سفر خیلی ها بوده است. تا جایی که سفر به این منطقه یکی از خاطره انگیز ترین اتفاقات زندگی آن ها محسوب می شود. خرید بلیط هواپیما مالدیو و سفر به مالدیو در فصل پاییز و زمستان به دلیل آب و هوای مناسب به اوج خود می رسد. اگر به فکر یک استراحت کمیاب و روح بخش هستید از این لینک میتوانید اطلاعات تور مالدیو پاییز 1400  با سام سیر را دریافت کنید.

 

 

 

قوانین سفر به مالدیو در سال 2022

 

 

مقاصد توریستی مهم جهان هر ساله قوانین خود را به روز رسانی می کنند. میل طبیعی بشر به سفر و کسب درآمد چشمگیر کشورها از صنعت گردشگری با وجود همه گیری ویروس کوید 19 مغایرت و وقفه ای را در این روند ایجاد کرد. اما خوشبختانه با توزیع واکسن کرونا و ارائه ی گواهی سفرها در حال بازگشت به وضعیت اولیه خود هستند. مالدیو هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ورودی های سال 2022 رعایت پروتکل هایی مثل تزریق دو دوز واکسن، تست منفی کرونا و استفاده از ماسک را الزامی کرده است. تور مالدیو سال 1400 در این لینک

 

 

 

کشورهای بدون ویزا برای ایران کدامند؟ روی این لینک کلیک کنید!

 

 

قوانین کوید 19 برای اقامتگاه های بومی مالدیو

 

 

The rules of Covid 19 for local accommodations in Maldives  

 

 

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به مالدیو اقامت در خانه های مجهز و بومی است. طبق آخرین داده های گردشگری مالدیو در نوامبر 2021 تمام مسافرین برای اقامت در این خانه ها موظف به ارائه ی تست کرونا از چهار روز قبل از بلیط هواپیما و همچنین گواهی کامل واکسینه بودن هستند. کودکان و نوزادان واجد شرایط نیازی به این مدارک ندارند.  خاطر نشان می کنیم که 14 روز پس از دریافت دوز دوم کرونا می توانید با واحد تور مالدیو سام سیر تماس بگیرید.

 

 

بنابراین واکسن بزنید و برای یک سفر هیجان انگیز خود را آماده کنید. همین الان بهترین زمان سفر به مالدیو است! چرا؟ چون فصل باران های موسمی گذشته است. شاید در فصل بهار و تابستان قیمت بلیط مالدیو ارزان تر باشد، اما با بارش های موسمی و آب و هوای به هم ریخته ی طوفانی چه می خواهید بکنید.

 

 

تور ارزان مالدیو با سام سیر

 

 

برای سفر به یک چمدان، یک خیال نیمه راحت و یک آژانس مسافرتی خوب نیاز دارید! تور ارزان مالدیو با سام سیر تجربه ی یک سفر هیجان انگیز و کم دردسر است. آفرهای متفاوت و جذابی را برای سفر به مالدیو برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه روی این لینک کلیک کنید.

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو