بهترین هتل های سوئیس




 

 

 

 

بهترین هتل های سوئیس

 

 

سفر به سوئیس بویژه در زمستان یک اتفاق رویایی است. تصور کنید در پیچ و خم جاده های دامنه آلپ سوار بر قطارهای مدرن به این طرف و آن طرف پیچ می خورید و غرق در لذت تماشا هستید. پیشنهاد می کنیم نسبت به رزرو تور اروپا بیشتر فکر کنید. خب برویم سراغ هتل های سوئیس! فرض بر اینکه تدارکات سفر مهیا شد و مسافر سام سیر شدید. قبل از سفر به سوئیس این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

 

 

 

بهترین شهرهای توریستی سوئیس را در این لینک ببینید.

 

 

 

 

در تور سوئیس می توانید از شهرهای زوریخ، ژنو و گریندل والد دیدن کنید. برای تفریحات زمستانی مثل اسکی زرمات را هم در برنامه سفر خود قرار دهید. این یک پکیج بی نظیر است!

 

 

 

بهترین هتل های زوریخ

 

 

زوریخ یکی از شهرهای مهم و مرکز تجارت و تفریحاتی مثل استراحت در کنار دریاچه زوریخ و بازدید از شهر قدیم با ساختمان  های قرون وسطایی است. رستوران های لب آب بل سرو غذاهای دریایی، سوئیسی و ایتالیایی عالی هستند.

 

 

 

 هتل citizenM Zurich

 

 

این هتل 4 ستاره است و در مرکز شهر زوریخ قرار دارد. سبک سیتی زن ام مدرن و شیک است و امتیاز نسبتا خوبی از میهمانان کسب کرده است. قطعا از چند شب اقامت در اینجا خسته نخواهید شد.

 

 

 

لینک سایت هتل( کلیک کنید)

 

 

 

هتل سه ستاره One

 

 

اگر به دنبال یک جای تمیز و دوست داشتنی برای یک اقامت در تریپ بین شهری خود هستید متل وان را به شما پیشنهاد میکنیم. تنها 600 متر تا خیابان پاراد و بانهوف ( مرکز شهر و رفت و آمد ریلی) فاصله دارد که این مزیت بزرگی است. وای فای و تختخواب راحت همان چیزی است که میهمانان هتل آن را دوست داشته اند.

 

 

 

بهترین هتل های گریندل والد

 

 

این شهر همان جایی است که در ویدئو های یوتیوب و اینستاگرام درباره زمستان های برفی سوئیس می بینیم. شهری در دامنه کوه های آلپ و مقر اسکی بازهای حرفه ای است. انگار باید زمستان را در گریندل والد تجربه کرد.

 

 

 

هتل برگ ولت/ Bergwelt Grindelwald

 

 

با اقامت در این هتل شک شما به یقین تبدیل خواهد شد که در کوهستان برفی سوئیس هستید. جایی برای فراغت و تفکر در سکوت برف! هتل دارای فضای اسکی اختصاصی، پارکینگ و استخر فضای باز و بسته است! از این بهتر نمیشود! تازه هنوز حرفی از حوضچه های آب گرم برگ ولت هم نزده ایم! بله! هنوز هم برای رزرو تور سوئیس در رویا هستید؟!

 

 

 

هتل سه ستاره کابانا/Cabana

 

 

 سعی کنید ستاره های هتل ها را در اروپا و جایی مثل سوئیس فراموش کنید. اقامت در هتل کابانا و یک چشم انداز ابدی از بالکن اتاق ها چیزی فراتر از تصورات ساده و روزمره زندگی نیست؟! کافی است تصاویر و ویدئوهای بیشتری از این هتل را در گوگل سرچ ببینید. از امکانات این هتل محوطه اسکی مجزا، فیتنس و بساط چای و قهوه در اتاق ها است. حتی حیوان خانگی خود را می توانید به این هتل بیاورید.

 

 

 

رفت و آمد به شهر گریندل والد از طریق قطار انجام می شود. در هر چند کیلومتر معمولا ایستگاه قطار وجود دارد. این سیستم تقریبا مجهز است و جای هیچگونه نگرانی نیست. دل به راه بدهید!

 

 

 

سعی کنید قبل از انتخاب هتل نظرات دیگران را که معمولا قابل دسترس در گوگل می باشد را مطالعه کنید. رزرو هتل را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

هتل‌های شهر ژنو- سوئیس

 

 

یکی از شهرهای مهم و محل صلیب سرخ و دفتر سازمان ملل متحد ژنو است. یک دریاچه زیبا از وسط ژنو می گذرد. نمای ساختمان ها سبک اروپایی ( شبیه به ساختمان های کارتون بچه های مدرسه والت) و آرامش گرفتن کنار آب موهبت های خوبی است که ژنو برای انسان هدیه می آورد.

 

 

هتل ناش/ Nash Airport Hotel

 

 

خیلی مختصر و کوتاه می گویم. هتل ناش 4 ستاره در فاصله کمی از فرودگاه واقع شده. تا مرکز شهر حدود 10 دقیقه است. اگر کاری ضروری و کوتاه در ژنو دارید، این هتل گزینه خوبی می تواند باشد.

 

 

 

هتل وارویک/ Warwick Geneva

 

 

حدود 300 متر با دریاچه ژنو و 6 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. اکثر اتاق ها با پنجره های عایق صدا تجهیز شده اند. فضای هتل مدرن و جذاب است.

 

 

 

هتل ایبیس/ ibis Geneve Centre Lac

 

 

این اقامتگاه 3 ستاره در فضایی تقرییا معاصر و مدرن امتیاز قابل قبولی کسب کرده است. در 1 کیلومتری فواره جت دیو قرار دارد. اتاق های سیگار ممنوع در هتل موجود است. وای فای و دیگر امکانات مثل بار و رستوران هم که از بدیهیات است.

 

 

بهترین هتل‌های شهر برن

 

 

شهر برن پایتخت کشور سوئیس است. معمولا برای انجام کارهای مهم اداری مثل وقت سفارت شاید سر و کار یک سوئیس غیر ساکن این شهر به برن بیفتد. از نقاط توریستی برن میتوانیم   به Old town  و بازدید از موزه های هنری اشاره کنیم. در یک نگاه زیبایی دلربایی در مناطق مختلف سوئیس نهفته است.

 

 

هتل Bed and Breakfast Wildrose

 

 

این اقامتگاه 4 امتیازه یک خانه اصیل سوئیسی بی نهایت دوست داشتی است! هر اتاق دارای تجهیزاتی مثل حمام و تلویزیون است. صبحانه کامل انگلیسی در اینجا عالی است و تخت ها هم یک خواب راحت را فراهم می کنند، ضمنا در مرکز شهر برن در ناحیه Mattenhof- Weissenbuhl واقع شده است. فقط کافی است تصاویر هتل را در گوگل جستجو کنید!

 

 

 

هتل آپارتمان Justingerweg

 

 

به عقیده میهمانان هتل این آپارتمان اقامتی سوپر عالی است! چرا؟ چون در یک کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. پس جان می دهد برای پیاده روی در یک آب و هوای حال خوب کن! یادتان باشد برای بازدید از شهر قدیم تاکسی یا اتوبوس نگیرید! نیازی نیست چون تنها 10 دقیقه پیاده روی است!

 

 

یکی از اتفاقات خوبی که برای رزرو هتل یا اتاق در جهان انجام می شود، انتخاب هاستل یا میهمان سرا است. این کار چندین مزایا دارد، کاهش هزینه اقامت در هتل و آشنایی با فرهنگ بومی مردمان یک منطقه یا دیگر ملت ها از نزدیک! فضای هاستل ها بیشتر اجتماعی است تا اینکه انفرادی باشد. در شهر برن از این نوع اقامتگاه ها فراوان است. مهم دیدگاه و خواستگاه شماست. شاید فردی ماندن یک متل را لاکچری ترین موقعیت دنیا دریابد!

 

 

 

 

رزرو تور سوئیس از این لینک

 

 

 

 

آیا تا به حال فوندو سوئیسی خورده اید؟

 

 

فوندو/  Fondue
 

پنیر نقش مهمی را در خوراک ها در سوئیس بازی می کند. مگر نه اینکه یکی از صادرات های مهم این کشور پنیر است! انواع پنیر را در سوئیس جستجو کنید. فوندو ترکیبی از پنیر آب شده به همراه کمی سیر و لیمو است. طرز سرو این غذا با قاشق های مخصوص  و نان است.

 

 

ماکارونی آلپ/   Alplermagronen
 
 

یک غذای خوشمزه و بانمک که از سال 1930 برای نگهبانان گله های گاو در روستاهای سوئیس طبخ می شده صحبت می کنیم. ماکارونی آلپین از سیب زمینی، پیاز، ماکارونی و پنیر درست می شود، البته در برخی رسپی ها از بیکن و سبزیجات و خامه هم استفاده می شود.  یکی از لذیذ ترین غذاهای محلی است! به به! در تور اروپا حتما این غذا را تست کنید.

 

 

 

بقیه غذاهای سوئیسی اینجاست! کلیک کنید!

 

 

 

سفر به سوئیس مناسب چه کسانی است؟

 

 

سوئیس کشوری سرسبز، مدرن و موفق است. صنعت گردشگری آن بیشتر برای کوهستان های آلپ، اسکی در زمستان، دریاچه های طبیعی و دشت های بین کوهی شهرت پیدا کرده است. مردم سوئیس با توجه به قرار گرفتن به نزدیکی مرز سه کشور به زبان های آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می کنند. اقتصاد سوئیس بر پایه کشاورزی، تولید پنیر، ساعت و شکلات در گردش است. اگر اهل سفرهای آرامش بخش و مبهوت ماندن بین طبیعت شگفت انگیز این کشور و راه رفتن روی سنگ فرش های شهرهای قدیمی اروپایی هستید، تور سوئیس را همین الان رزرو کنید! شکلات سام سیر فراموش نشود!

 

 

پس از تماس با سام سیر از طریق این لینک، موفق به دریافت ویزای شنگن و رزرو تور سوئیس یا رزرو تور اروپا خواهید شد. حتی تصور قدم زدن زیر نور چراغ های تزئینی در خیابان بانهوف انسان را به ابرها می رساند. این طور نیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو