​​​​​​​لژهای خانوادگی در هواپیما؛ موافقان و مخالفان چه می گویند؟




خرید بلیط هواپیما و لژهای خانوادگی

بلیط هواپیما در لژ خاوادگی، سام سیر

 

 

لژهای خانوادگی در هواپیما؛ موافقان و مخالفان چه می گویند؟

 

معمولاً لژهای خانوادگی داخل هواپیما نزدیک سرویس بهداشتی خواهند بود. همانطور که مطلع هستید یکی از دغدغه های همراه داشتن کودک در هواپیما بردن سریع و آسان آنها به سرویس بهداشتی است. در حالتی که در بخش عقب هواپیما باشید، به سرویس نزدیک تر خواهید بود و این امکان را دارید که صف پشت درب رست روم را ببینید. همین دیدن صف موجب می شود که در راهرو که محل عبور چرخ های غذا است گیر نکنید. پس اگر قرار است فرزند خود را با هواپیما به مسافرت ببرید دقت داشته باشید موقع خرید بلیط هواپیما صندلی عقب را رزرو کنید.

 

 

آیا از موضوع اینکه افرادی که در هنگام خرید بلیط هواپیما صندلی عقب را تهیه کرده اند زودتر سوار هواپیما می شوند، مطلع بودید؟

 

این عمل موجب می شد تا خانواده ها بتوانند زودتر و راحت تر فرزندان خود را سوار هواپیما کنند و وسایل را جابه جا کنند و سپس بر روی صندلی خود بنشینند. همیشه سوار شدن زودتر خانواده ها امری طبیعی و استاندارد بوده.

 

بلیط خارجی، سام سیر

 

افرادی که شخصیت ضد کودک دارند همیشه با زودتر سوار شدن خانواده مخالفت دارند. اما باید توجه داشته باشیم که ایستادن در راهرو هواپیما و منتظر ماندن تا بقیه مسافران جای خود را پیدا کنند و وسایلشان را جابه‌جا کنند برای هیچ کس خوشایند نیست بنابراین با ایجاد لژهای خانوادگی در هواپیما، کودکان راحت و سریع وارد هواپیما می شوند، مینشینند و غذای خود را می خورند تا دیگر مسافران سوار هواپیما شوند. و بقیه افراد نیز با آرامش وارد هواپیما می شوند. در نتجیه همه چیز مرتب تر و راحت تر پیش می روند زیرا که خانواده ها با خرید بلیط خارجی هواپیما مربوط به لژهای خانوادگی کار خود و دیگران را راحت تر می کنند.

 

از طرف دیگر همانطور که زود سوار شدن به هواپیما مزیت هایی دارد دیرتر پیاده شدن نیز مزایای خاص خود را دارد. ممکن است این مسئله خیلی خوشایند نباشد؛ زیرا بعد از یک سفر طولانی همه ی افراد به خصوص بچه ها دوست دارند زودتر از هواپیما خارج شوند و دلیل دیگر آن نیز این است که دمای کابین بالا می رود و همه ی مسافران دوست دارند سریع تر با برداشتن چمدان هایشان هواپیما را ترک کنند. ولی دیرتر پیاده شدن بچه ها یک مزیت خوب دارد آن هم این است که زودتر کالسکه کودک در گیت چک می شود و بلافاصله بعد از خروج خانواده کالسکه در اختیار آنها قرار می گیرد. این کار هم از ازدحام فرزندان در راهرو جلوگیری می شود هم خود والدین فرزند از بغل کردن آنها. توجه داشته باشید هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما درباره ابعاد مجاز کالسکه برای ورود به هواپیما را بپرسید.

 

بلیط ارزان هواپیما، سام سیر​​​​​​​

 

یکی دیگر از مزایای ایجاد لژ خانوادگی کمک کردن اعضای خانواده در نگهداری کودکان است آنها به راحتی می توانند جای خود را با یکدیگر عوض کنند و یا کودک را بغل کنند و با آن بازی کنند تا کودک گریه نکند. بچه های بزرگتر نیست این امکان را دارند از صندلی بلند شوند و به صندلی دیگر اعضای خانواده بروند. این امر موجب می شود اعضای خانواده به هم کمک کنند بدون اینکه مزاحم دیگر مسافران شوند. اگر لژ خانوادگی وجود نداشت در هنگام خرید بلیط هواپیما صندلی های کنار هم را رزو کنید.

 

 

لژهای خانوادگی در هواپیما؛ موافقان و مخالفان چه می گویند؟

 

ممکن است تعجب کنید اما موافقان معتقدن که لژهای خانوادگی حتی برای خدمه های پرواز نیز مزیت دارد. زیرا که دیگر از پا زدن کوک به صندلی جلو و یا گریه کردن آنها دیگر مسافران را اذیت نمی کند و موجب ایجاد بحث و جدال بین مسافران نمی شود که خدمه ها نیازی به راضی نگه داشتن دو طرف و آرام کردن آنها را ندارند. بنابراین در صورت ایجاد لژ خانوادگی سعی کنید بلیط خارجی مربوط به آن را تهیه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو