مراکز خرید در چین




خرید بلیط هواپیما تور چین 

تور چین

 

 

 خرید در چین

 

چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های تجاری دنیا در کنار بندر هنگ‌کنگ، مراکز خرید در شهرهای مختلف و شانگهای از مهم‌ترین مقاصد تجاری و گردشگری دنیاست. ارتباط بین گردشگری، لوکسی و صنعت پوشاک تغییرات شایانی را ازلحاظ کمی و کیفی در چین ایجاد کرده که عامل اصلی این دگرگونی، توریست بوده است.

رفته‌رفته حرکت سیل عظیمی از توریست‌های جهانگرد و تاجرها ضرورت تثبیت بازار جهانی را ساخت، امروزه تور چین به عنوان یکی از پر فروش ترین تورها در سطح بین المللی است.

مدیریت کسب‌وکار در چند سال گذشته، ارتباط چندلایه‌ای را بین گردشگری و خرید کشف کرده، به‌ویژه زمانی که سخن از لباس، مد و لوکس بودن به‌عنوان دغدغه‌ی اصلی به میان می‌آید.

درواقع گردشگری خرید برچسبی است که خرید و کسب‌وکار را به‌عنوان عوامل اصلی در تجربه سفر خود بیان می‌کند.

 

 

گردشگری خرید به راه و رسم چینی‌ها          Tourism and Shopping, the Chinese way

 

 

نمی‌توان اهمیت گردشگری را چین را در اقتصاد جهانی دست‌کم گرفت، از سال 2004 تا 2012 به‌عنوان یکی از بازارهای پیشرو دنیا در صنعت گردشگری بوده، تأثیر بازارهای محلی و گردشگری چین بر تغییر کسب‌وکارهای خرد بوده، کسب‌وکارهای خرد در چین 40 درصد از خریداران جهان و توریست را به سمت خود جلب کرده

خرید پوشاک برای طراحان لباس با هزینه‌های مناسب، یک مقصد دائمی برای توریست است.

 

 

 

10 مرکز خرید مهم در چین

 

 

بازار ونگ فوجینگ (Wangfujing Street)

 

مناسب برای خرید غذا و سوغات در پکن

یکی از درجه‌یک ترین بازارهای چین

جایی برای انواع بی‌شماری از سوغاتی، گاری‌های غذاهای ترکیبی از طعم‌های چینی، فروشگاه‌های رنگ‌فروشی و زنجیره‌ای

در ونگ فوجینگ همه‌چیز از ادویه اصیل چینی تا جدیدترین کالاهای روز را پیدا می‌کنید. در عصرها هم گاری‌های متحرک غذاهای چینی مردم Han (قبیله‌ای در چین) توریست شکم گر بیشتری را به خود جذب می‌کند.

 

 

خیابان چانکسی (Chunxi Road)

 

مناسب برای خرید غذا و لباس در Chengdu

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای خرید باکیفیت چانکسی در شهر Chengdu است.

اگر به دنبال خرید بهترین محصولات هستید به چانکسی بروید، غذاهای ساده و نه‌چندان عجیب‌وغریب چینی در این منطقه از شهر Chengdu هستند.

 

 

Shangxianjiu Pedestrian Street

 

یکی از بازارهای خوب برای یک پیاده‌روی طولانی

مناسب برای خرید برندهای مشهور دنیا و مد در گوانگجو

معماری و تزئینات شرقی و دوست‌داشتنی نمایشگاهی از این بازار ساخته، حتی اگر قصد خرید هم ندارید، برای یک‌قدم زنی کامل است. حدود 37 مغازه در متراژ 1200 متر، فرصت چشم برداشتن از ویترین را نمی‌دهند. برند‌های معروف و جدید دنیا از لباس و کیف و کفش در کنار هم جای گرفته‌اند.

 

 

بلیط هواپیما

 

 

خیابان بارخور (Barkhor Street)

 

گشتی هم در بازار تبتی‌ها

مناسب برای خرید غذا و سوغات در Chengguan

تبت باحال و هوای خاص، بازاری را در چین از آن خودکرده، پرچم‌های رنگارنگ عابدان در نزدیکی معبد جوهانگ و اسنک‌های خوش‌طعم تبتی در کاسه‌های گلی از فراورده‌های بازار بارخور است.

 

 

Central Avenue

 

روسیه در چین

مناسب برای خرید محصولات روسی در هلیونجیانگ

البته که پیاده‌روهای سنگ‌فرش و مغازه‌های اطراف این مرکز خرید به دست روسی‌ها بناشده. برای خرید محصولات روسی و تأثیر معماری روسی در منطقه به Central Avenue بروید.

 

 

     The Bund

 

شانگهای یکی از فعال‌ترین شهرهای دنیا در تجارت بین‌المللی

مناسب برای خرید لباس و کفش‌های برند در شانگهای

مرکز خرید The Bund خیلی شیک در کنار آب برای خریدهای لوکس ساخته‌شده.

برندهای سطح بالا و معروف Georgio Armani، Petek Philippe و Boucheran از ساختمان‌های با معماری دوران مستعمره هنگ‌کنگ بالاتر زده‌اند. گرچه گران‌قیمت‌ترین کالاها را به زیباترین وجه در خود گنجانده!

 

 

(China Wholesale Market) بازار عمده فروشان چین

 

مناسب برای خرید لباس، کفش، کیف و لوازم الکترونیکی در Xianهر چه بخواهید در بازار عمده‌فروشی در برج‌های Bell و Drum جیان Xian چین پیدا خواهید کرد، به‌ویژه برای عمده‌فروشان پوشاک، بازار Kangfu Lu و Northwest پیشنهادهای خوبی را دارد.

 

 

French Concession

 

این منطقه در گذشته محل زندگی فرانسویان با سبک و سیاق معماری و لایف استایل پاریسی بوده، امروز با عنوان محله Luwan  مرکز خرید و فروش ابریشم، کیف دستی و جواهرات در شانگهای است.

 

 

SEG Market

 

مناسب برای خرید لپ تاب دست‌دوم، کامپیوتر و ابزارهای الکترونیکی در شنزن

اگر لوازم الکترونیکی خوراک شماست یک‌راست به بازار SEG شنزن چین بروید! یک بازار بزرگ 2 طبقه از انواع لوازم و گجت های الکترونیکی باقیمت نهایی

 

 

بلیط هواپیما

 

 

بازاری برای خرید ابریشمی (Silk Street)

 

مناسب برای خرید ابریشم، مجسمه‌های یشم Jade و ظروف چینی در پکن

یکی از خیابان‌های مشهور برای خرید لباس‌های بی‌نهایت ابریشمی، موزه ابریشم هم در این بازار قرارگرفته، خرید برندهای ابریشمی معروف چینی مثل Ruifuxiang، Shengxifu، Neiliansheng از خواستنی‌های این بازار هستند، همین‌طور آثار هنری مثل نقاشی و خطاطی چینی هم در بازار ابریشم برای توریست خریدار در انتظار نشسته‌اند.

 

 

توریست عاشق خرید هستید یا توریست تاجر؟

 

تفاوتی نمی‌کند، در چین آپشن برای انواع خریدها دارید، شاید یکی از بهترین سفرها برای خرید با هر بودجه‌ای چین باشد. شهرهای شانگهای و هنگ‌کنگ به‌عنوان دو قطب تجاری برتر دنیا مرکز انجام معاملات، تصمیم‌گیری‌های کاری و خریدوفروش کالا هستند. چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های جهان برای هر نوع محصولی توریست را به سمت خود جلب می‌کند. به‌جرئت می‌توان گفت هدف بیشتر توریست‌ها از سفر به چین مشاهده ابر تولیداتی است که در این کشور اتفاق افتاده. همه‌روزه بلیط هواپیما به مقصد شهرهای تجاری، توریست و نمایشگاهی چین باند به فروش می‌رسند. چه کسی فکر می‌کرد کشوری که فقط بافرهنگ غنی خود زبانزد شده روزی به این مقام خوب کسب‌وکار و توریستی جهانی برسد.



نظرتان را بنویسید







منو