بدون دانستن این ریزه‌کاری‌ها بلیط خارجی نخرید (بخش دوم)




ریزه‌کاری‌های خرید بلیط خارجی هواپیما

بلیط خارجی - سام سیر

 

 

بدون دانستن این ریزه‌کاری‌ها به بلیط خارجی نخرید (بخش دوم)

 

در مقاله پیشین به مبحث الزامات در خرید بلیط هواپیما پرداختیم که چهار عنوان را موردبررسی قراردادیم. در این مقاله به ادامه الزامات در خرید بلیط هواپیما خواهیم پرداخت.

 

 

عوارض خروج، مهم و کم دردسر

 

یکی از اقداماتی که پیش از خرید بلیط خارجی باید انجام دهید پرداخت عوارض می‌باشد. بهترین زمان برای پرداخت عوارض خروج از کشور دو روز پیش از پرواز می‌باشد. اگر به هر دلیلی نتوانستید عوارض را پرداخت کنید نیازی به نگرانی نیست. شما از طریق دستگاه‌های خودپردازی که در فرودگاه قرار دارند، می‌توانید عوارض را پرداخت کنید.

 

 

صندلی‌‌تان را هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید

 

از مواردی که بسیاری از مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به آن بی‌تفاوت می‌باشند، انتخاب صندلی می‌باشد. انجام مراحل برخی از بخش‌های چک این به‌راحتی و از طریق اینترنت امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به سایت مربوطه ایرلاین مراجعه کرده و مراحل را طی کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در وقت شما و عدم معطلی در فرودگاه خواهد شد.

 

 

هر که بارش کمتر، سفرش راحت‌تر

 

پیش از شروع پرواز مسافران باید بارها و چمدان‌های خود را تحویل دهند. تنها موردی که در این زمینه می‌تواند مشکل‌ساز باشد اضافه‌بار مسافران است که همیشه موجب دردسر شده است. هنگام رزرو و خرید بلیط هواپیما قوانین مربوط به بار ایرلاین مربوطه را حتماً بخوانید تا در فرودگاه دچار مشکل نشوید.

 

اگر قصد تعویض پرواز در فرودگاه خارجی را دارید، باید قوانین مربوط به بار پرواز بعدی را نیز بدانید تا بی‌معطلی به سفر خود ادامه دهید. اگر می‌خواهید اطلاعات کافی درزمینهٔ بار مجاز به دست آورید می‌توانید با آژانس مربوطه تماس گرفته و یا از طریق سایت از میزان بار مجاز برای هر شخص آگاه شوید. مقاله‌هایی در این خصوص نیز نوشته‌شده که می‌توانید در سایت سام سیر آن‌ها را بخوانید.

 

خرید بلیط هواپیما از سام سیر

 

حیوان خانگی را هم می‌توانید با خود ببرید

 

در خصوص همراه داشتن حیوانات قوانینی وجود دارد که در هر کشور و هر ایرلاینی متفاوت است. هنگام خرید بلیط هواپیما بهتر است این موضوع را نیز مطرح کنید. در این صورت هزینه‌ای برای شما درنظر گرفته می‌شود که موظف به پرداخت آن می‌باشید. نکته دیگر این است که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید حیوانات همراه خودتان داشته و آن‌ها را به داخل ببرید، بلکه آن‌ها در قسمت بار هواپیما نگهداری خواهند شد. شما می‌توانید اطلاعات کامل در خصوص این قوانین را در سایت ایرلاین مربوطه و مقاله‌های مرتبط با آن به دست آورید. پیش از خرید بلیط خارجی تمام این مراحل را باید انجام دهید.

 

 

صندلی چرخ‌دار با رزرو در دسترس خواهد بود

 

پیش از خرید بلیط هواپیما اقدامات لازم راجع به صندلی چرخ‌دار را انجام دهید. ایرلاین ها با وجود داشتن قوانین که شاید از نظر برخی مسافران سخت باشد، اقداماتی را نیز برای رفاه مسافران انجام می‌دهند. بیشتر ایرلاین ها صندلی چرخ‌دار ارائه می‌دهند اما این صندلی‌ها باید پیش از خرید بلیط هواپیما رزرو شود.

 

 

غذایی که دوست دارید، در پرواز میل کنید

 

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند باید هنگام رزرو و یا خرید بلیط خارجی نیز آن را ذکر کنید. قوانین مربوط به غذا نیز در کشورها و حتی ایرلاین ها متفاوت است. شما می‌توانید در چارچوب قوانین کشور خود غذای موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. ممکن است فردی رژیم گیاهخواری داشته باشد و فردی دیگر بیمار بوده و مصرف برخی غذاها توسط پزشک برای او ممنوع شده باشد. با مراجعه به سایت ایرلاین مربوطه رژیم غذایی و یا غذاهای دلخواه خود را هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید.

 

بلیط ارزان هواپیما - سام سیر

 

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید و از قسمت جستجوی بلیط خارجی و داخلی روی مقصد مورد نظر خود استعلام قیمت بگیرید. می‌توانید قیمت بلیط هواپیما را با دیگر رقبا مقایسه کنید و بهترین پروازها را خرید نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو