گشت و گذار در قطر( قسمت دوم)




 

 

 

گشت و گذار در قطر( قسمت دوم)

 

 

بازدید از شاهکار هنری شرق-غرب/ غرب-شرق

 

 

در 60 کیلومتری شمال غربی دوحه درست در صحرای بوراک 4 دیوار 15 متری عظیم لز جنس استیل به چشم می خورد. این اثر هنری نتیجه ی تفکر طراحی ریچارد سرا هنرمند امریکایی است. هدف از ساخت این دیواره ها به احساس توریست از دیدن آنها وابسته است. جایی که سایه ی بیابان منعکس می شود.

 

 

 

 

رویدادهای ورزشی را از نزدیک دنبال کنید

 

 

استادیوم بین المللی خلیفه دوحه یکی از جاذبه های گردشگری این خطه ی کره ی زمین است. قهرمانان مشهور تنیس مثل راجر فدرر ، اندی موری، سرنا ویلیامیز و کارولین وزنیاکی در این مجموعه برای بازی های جام جهانی حضور داشته اند. همچنین مسابقات گرند پری قطر، گلف مسترز قطر و دوچرخه سواری در اینجا برگزار می گردد. این مورد به تنهایی دلیلی منطقی برای سفر به قطر است. ضمنا پیست کارتینگ و موتور سواری برای عموم آزاد است!

 

 

 

 

 

در مروارید قطر چه خبر است؟

 

 

یکی از مشهورترین تصاویر دوحه از این منطقه است. مروارید قطر در فضایی با 4 میلیون مربع خوش می درخشد. چشم انداز آن از بالا که بی نظیر است. از پایین هم با کلی آسمان خراش مواجه می شویم. آن قدر که برای تماشای نوک آنها گردن درد می گیریم! رستوران، کافه و مراکز خرید در مروارید بیداد می کند. قایق سواری هم در این مکان می چسبد!

 

 

 

بازدید از دهکده فرهنگی هنری Katara

 

 

این مکان سراسر هنری در مسیر مروارید قطر واقع شده.  دهکده فرهنگی کاتارا جایی است که هنر انتزاعی تصویرگران در قالب مجسمه به عرصه ی ظهور می نشیند. مسجدی با موزاییک فیروزه ای طراحی شده از دور توریست ماجراجو را به سمت خود می خواند. سالن اپرا بی نظیر و در کنا آن کافه و رستورانی برای لختی استراحت وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین برانچ در قطر

 

 

شاید خوشمزه ترین گزینه های برانچ ( وعده ی بین ناهار و صبحانه) را در رستوران ایتالیایی هتل شرایتون، مارکت بای جین جورج در هتل W  و Vine at The St. Regis ( معروف برای شکلات) داشته باشید. خاطر نشان می کنیم که مشروبات الکلی در مکان های عمومی در قطر ممنوع هستند.

 

 

 

دیگر مکان های توریستی قطر در این لینک

 

 

 

مراکز خرید معروف در قطر

 

 

  • این فعالیت هیجان انگیز و پر طرفدار در Villaggio، Doha Festival City و  The Opulnet  Al Hazm
  • با تفریحات جانبی دیگر مثل قایق سواری به سبک ونیز امکان پذیر است

 

 

حالا وقت رزرو بلیط هواپیما به دوحه است!

 

از قطر خوشتان آمد؟ الان بهترین وقت سفر به این مقصد بی نظیر است. نه ویزا لازم دارید و نه قرار است معطل خرید بلیط هواپیما شوید. فقط روی این لینک کلیک کنید!



نظرتان را بنویسید







منو