چطور ویزای ژاپن بگیریم




 

چطور ویزای ژاپن بگیریم

 

 

آیا سفر به ژاپن برای شما دور از ذهن هست؟ آیا فکر می کنید سفر سرزمینی افسانه ای در ورود به آن غیر ممکن است؟ نه، چنین نیست. مراحل دریافت ویزای برخی کشورها با توجه به قوانین و نوع ملیت سخت تر از سایرین است. ژاپن یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان را دارد. کشوری واقع در آسیای شرقی و هم مرز با چین، روسیه و کره جنوبی است. زبان مردم ژاپنی است و دین اکثریت شینو و بودیسم است. فرهنگ غنی این کشور در جهان زبانزد است. توکیو پایتخت این کشور است که یکی از شلوغ ترین شهرها است. ژاپن سومین اقتصاد برتر جهان است. تکنولوژی و صادرات پویا و موفقی دارد و در کل یکی از بهترین ها است. دریلفت ویزای ژاپن را با سام سیر تجربه کنید.

 

 

 

قوانین دریافت ویزای ژاپن

 

 

دلتان برای سفر به ژاپن رفته؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا بدانید برای دریافت ویزای ژاپن از سام سیر چه مراحلی را باید طی کنید. اگر چندین سال پیش را بخاطر بیاورید، برخی از ایرانی ها به راحتی ویزای کار ژاپن را دریافت می کردند و به مشاغل مختلفی مشغول می شدند. اما پس از تجدید قوانین توسط دولت ژاپن پروسه ی دریافت ویزا تغییر کرد. مجوز ورود به کشور ژاپن انواع مختلفی دارد. ویزای توریستی، درمانی، تجاری، تحصیلی و ویزای کار ژاپن از معروف ترین ها هستند.

 

 

 

یکی از راحت ترین راه های دریافت ویزای ژاپن، از طریق ازدواج و یا والدین ژاپنی یا مقیم ژاپن هستند.

 

 

 

 

ویزای توریستی ژاپن

 

 

 

معمولا ویزای ژاپن در دو نوع یک بار ورودو و چند بار ورود صادر می شود. به طور رایج صدور ویزای یک بار ورورد برای توریست های مقصد ژاپن امکان پذیر تر است. با این مجوز ظرف 15 روز باید به ژاپن بروید و تا 90 روز می توانید در این کشور بمانید.

 

 

 

ویزای تجاری ژاپن

 

 

اگر قصد برای مقاصد تجاری به ژاپن سفر می کنید، ویزای چندگانه مناسب تر است. با این ویزا می توانید در مدت های 3، 5 و 10 ساله به این کشور سفر کرده و در هر بار ورود 15 الی 30 روز اقامت داشته باشید. یعنی پس از دریافت این ویزا تا 10 سال زمان دارید که به ژاپن بروید تا سقف 90 روز پر شود.

 

 

 

ویزای تحصیلی ژاپن

 

 

 

تحصیل در دانشگاه های عالی رتبه ژاپن رویای بسیاری از آدم هاست. اما قبل از هر چیز باید بدانید که زبان رسمی موسسات آموزشی این کشور ژاپنی است و پس از ورود به کشور باید بین 6 تا 12 ماه دوره ی یادگیری زبان ژاپنی را بگذرانید. ورودی تحصیل در ژاپن ماه های اکتبر و آوریل است.

 

 

 

 

مدارک لازم جهت دریافت ویزای توریستی ژاپن

 

 

 

  • گذرنامه متقاضی دریافت ویزا
  • یک قطعه عکس به ابعاد 4.5 در 4.5
  • فرم درخواست
  • کپی تمام صفحات شناسنامه متقاضی با ترجمه انگلیسی و تایید دادگستری
  • هدف از سفر، ارائه جزئیات و برنامه سفر و تاریخ ورود و خروج
  • رزرو هتل
  • ارائه حساب بانکی ( سه ماه آخر)
  • گواهی اشتغال به کار با ذکر حقوق

 

 

ویزای شرکت در کنفرانس

 

 

ژاپن کشوری با پیشروی در زمینه ی علم و تکنولوژی است. مهم ترین کنفرانس های بین المللی در اینجا برگزار می شود. شاید شما هم بخواهید برای حضور در کنفرانس علمی در ژاپن اقدام کنید. بهتر است برای دریافت این ویزا وابسته به یک هیئت آموزشی یا یک سازمان باشید.

 

 

 

ویزای ترانزیت ژاپن

 

 

بعضی از کشورها از ارائه این ویزا معاف هستند. اما هر چه هست ایران از قاعده مستثنی است. بنابراین اگر پرواز غیر مستقیم شما برای چند ساعتی کوتاه در خاک ژاپن توقف داشته باشد، موظف به دریافت ویزای ترانزیت هستید.

 

 

 

ویزای درمانی ژاپن

 

 

ژاپن مقر نیروی پزشکان ماهر و بیمارستان های تخصصی است. برای دریافت این ویزا به گواهی پزشکی، اسناد دوره درمان، تمکن مالی، گواهی مبنی بر احتیاج به اقامت بیمار بیش از 90 روز در ژاپن علاوه بر مدارک بالا نیاز دارید.

 

 

 

افراد واجد شرایط دریافت ویزای بلند مدت ژاپن

 

 

  • زوجین از اتباع ایرانی
  • همسر یا فرزند شخص ژاپنی
  • تابعیت ژاپنی
  • ساکن دائمی SOR ( ویزای دائمی سرمایه گذاری)
  • فرزندان زیر 18 سال موارد بالا
  • پناهندگان
  • همسر فردی که اقامت بلند مدت ژاپن را دارد

 

 

 

ویزای کار ژاپن

 

 

 

اگر جستجویی در آمارها داشته باشید متوجه ی افزایش شاخص بیکاری ژاپن خواهید شد. پیشنهاد می کنیم مهاجرت کاری به کشوری را داشته باشید که نرخ بیکاری امیدوار کننده ای را داشته باشد. برای دریافت ویزای کار ژاپن باید از سمت کارفرما ساکن ژاپن دعوت به کار بشوید و پس از تدوین کامل مدارک موفق به اخذ ویزا ژاپن شوید.

 

 

 

 

چرا به ژاپن سفر کنیم؟

 

 

این جزیره ی پر جمعیت و چشم نواز یکی از خاص ترین و محبوب ترین مقاصد توریستی دنیا است. کوه آتشفشانی فوجی نمادی از ژاپن است. فرهنگ، آداب و رسوم، سیستم کار، سیستم آموزشی، موفقیت اقتصادی و عقاید منحصر به ژاپنی این سرزمین را به جایی برای زندگی تبدیل کرده. ژاپنی ضریب هوشی بالایی دارند. غذای معمول آنها ماهی، سبزیجات و برنج است. سخت کوش و فعال هستند. باید ها و نباید های ویژه ای دارند که قابل احترام و انسان ساز هستند( برای مشاهده این قوانین روی این لینک کلیک کنید) سفر به ژاپن و گشت و گذار در شلوغی های توکیو جذاب است. سایتی که در حال اتمام مطالعه ی مقاله ی آن هستید، یک آژانس هواپیمایی پیشرو در خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو تورهای مسافرتی و اخذ ویزای ژاپن و کانادا است. با سام سیر در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو